Relatie verbreken of niet?

Hoi! Ik ben ten einde raad, daarom vraag ik jouw mening… Ik ben en ruime 7 maanden samen met mijn vriend. Hij woont wat veder waardoor ik hem 1x in de 2 weken zie ongeveer, daarnaast praten we veel via whatsapp. Er zijn veel irritaties tussen ons, maar we praten altijd alles uit. Mijn ouders hebben nog wel eens commentaar op hem, maar zijn blij dat ik gelukkig word door hem. Mijn andere familieleden, oma tantes etc., kunnen het wel met hem vinden. Soms twijfel ik wel eens of ik nou echt toe ben aan een relatie, of ik met hem een relatie wil blijven houden. Ook komt de gedachte wel eens van, ik kan me eigenlijk niet met iemand anders voorstellen. Ik vind hem niet super knap en hij is totaal niet mijn type, maar hij is niet lelijk, ik wil met hem gezien worden. Nu gister sprak ik met mijn beide tantes en ik kwam erachter dat zij helemaal geen toekomst in ons zien. Ze vinden hem een leuke jongen, maar we zijn totaal verschillend. Zo heeft hij totaal geen ambitie, hij is 19 jaar en werkt bij de supermarkt zonder een opleiding en weinig werk uren maar hij vind het best. Ik daarin tegen weet wat ik wil met me toekomst terwijl ik 17 ben, ik ben aan het sparen en hij geeft alles uit. Ik zag eerst een toekomst met hem, maar nu besef ik ook wel dat we heel verschillend zijn, hij heeft niet echt een inhoud… Ook wil ik hem niet kwijt, ik kan het me niet voorstellen en ik ben bang dat ik er spijt van ga krijgen. Wat moet ik nu…? Praten met mensen om me heen heeft ook geen zin, want die hebben hun mening al klaar liggen van hoe hun hem kennen etc…

Bedankt voor het lezen en ik hoop dat je reageert…

Zolang je gevoelens voor hem nog steeds oprecht zijn en je nog steeds verliefd op hem bent/van hem houdt, zou ik me niet te druk maken hierom. Als jullie het nu nog steeds fijn hebben samen, zou ik niet dit tussen jullie laten komen. Waarom zou je je nu al druk maken over de toekomst? Dat zie je vanzelf wel, lijkt me.

Je zegt dat hij je type niet is, dat hij geen inhoud en ambities heeft en dat je met hem gezien wilt worden omdat hij knap is. Ben je wel echt verliefd op hem?

Als je echt verliefd op hem bent, waarom dan twijfelen? Praat er eventueel een keer over. En kijk wat er in de toekomst gebeurd.

Stel jezelf de vraag: ‘Voel ik écht wel iets voor hem? Wil ik hém niet kwijt?’. Wellicht wil jij je relatie niet kwijt… iemand (wie dan ook) die er voor je is, en die jou begrijpt. Indien dit het geval is, zou ik de relatie verbreken.

Nvm