Mijn vriendin heeft een probleem en ik vroeg me af of jullie haar misschien kunnen helpen…
Ik help haar ook maar ze wil ook weten wat andere ervan denken.
Dit is haar verhaal:
Ik heb nu 10 maanden een relatie met mijn vriend. Ik zat al ongeveer een half jaar achter hem aan voordat hij mij ook leuk vond, maar gelukkig vond hij mij toen ook eindelijk ook leuk. De eerste 2 maanden ging alles goed enzo, maar daarna werd hij steeds vaker boos op mij om helemaal niks. We hadden bijna dagelijks ruzie, we zitten bij elkaar in de klas en als we ruzie hadden negeerden we elkaar de hele dag op school. Ik omdat ik wist dat hij boos was, en hij vond altijd dat ik hem negeerde en ik maar naar hem toe moest komen als hij boos was om het goed te maken. Als ik dat niet deed, was hij na school altijd nog bozer omdat ik niks tegen hem zei op school. Ik probeerde het wel, maar ik vond het moeilijk omdat ik wist dat hij boos was. Ik heb er toen ook over nagedacht om het uit te maken maar omdat ik zoveel van hem hield heb ik dat toch niet gedaan.
Nu sinds 2 maanden ongeveer smst of belt hij me helemaal niet meer uit zichzelf, en moet ik altijd iets laten horen. Ik ben nu altijd degene die vraagt of hij af kan afspreken, die hem belt of smst. En als ik hem bijvoorbeeld een lief smsje stuur, krijg ik een korte en vaak botte reactie terug. Dat is niet leuk, want in een relatie hoor je te nemen en te geven…
Ik heb er na veel moeite met hem over gepraat, en dat heeft niet veel opgeleverd. Hij zei dat ik het maar moest accepteren dat hij niet van smsen houdt. Want hij zoekt het nooit om terug te smsen of uit zichzelf te smsen!
Ik weet nu dus echt niet wat ik moet doen, ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Heel erg bedankt!