Haii girls,
Ik zit ergens mee. Ik zit nu in een relatie van bijna 3 jaar en dit is mijn eerste officiële vriend aangezien ik nog maar 19 ben. Dit is de eerste jongen waar mee ik sx hebt gehad en dus ook de enige. Nu heb ik een vriendin die ook even lang een vriend als mij had, maar is het sinds een aantal maanden uit. Ik zie dat zij nu happy single is en lekker gaat en staat waar ze wilt. Ze is lekker vrij en heeft inmiddels al met twee andere jongens sx gehad maar niet sletterig gedrag zeg maar. Maar nu komt het, ik zit er een beetje mee dat ik nog maar met een het bed hebt gedeeld en dat is opzich niet zo’n ramp, maar ik merk toch dat ik ook een beetje de behoefte hebt om eens ‘wat anders’ te proberen. Ik zie dat zij dat nu doet en het klinkt mij ook wel eens leuk om te doen. Nu zou ik zeker nier vreemdgaan, maar de spanning is er na 3 jaar wel wat af. Ik zou graag is wat anders willen proberen aangezien ik nog jong ben en nu het de tijd er voor is, maar aan de andere kant vind ik het ook weer zonde denk ik. Heeft iemand tips of ideeën want ben ern beetje hopeloos.