Relatie.. vakantie

Hey meiden,

Weekjes geleden heb ik een berichtje gepost over dat ik veel ruzie had gehad met mijn vriendje. Helaas afgelopen week weer door slechte communicatie en dat was de druppel… het is nu klaar. Heel erg moeilijk en eigenlijk wil ik hem ook niet loslaten. Maar uiteindelijk is het wel beter. denk ik… misschien ook niet… Ook al houden we heel erg veel van elkaar.

We zouden over 4 weken samen 2 weken op vakantie gaan en dacht echt dat dat ons heel goed zou doen en we eindelijk de ruzies achter ons konden laten. en goed konden gaan communiceren. Helaas kunnen we de vakantie niet annuleren en zullen we dus ook niet gaan :(.

Toch blijf ik voelen dat ik hem niet kwijt wil… ondanks alle ruzies… hij vind het ook erg moeilijk maar zegt ook wel dat het beter is zo… hebben jullie tips voor me om hier goed overheen te komen? Inderdaad beter door alles wat er is gebeurd… of misschien er toch nog voor blijven vechten? <3

Liefs,
V

Dan zullen jullie er allebei hard aan moeten werken. Vaak gaat dat een tijdje goed, maar meestal valt iemand of allebei weer in hun oude patroon. Ik denk dat de keuze aan jullie is, niet aan ons.

Ik zou afleiding zoeken en hem desnoods overal op blokken om de verleiding tegen te gaan hem op/contact mee te zoeken.

1 like

Als jullie pas een jaar samen zijn en het is nu al zo lang zo moeilijk, denk ik niet dat jullie juist zijn voor elkaar.

Maar dat betekent niet dat je niet van elkaar houdt of dat het niet veel pijn kan doen… sterkte.

1 like

De pijn zal verdwijnen. Echt.

Kun je niet met een vriendin op vakantie gaan?

1 like

Uit je andere topic lees ik dat jullie pas een jaar samen zijn. Als je dan al zoveel ellende hebt met z’n tweeën gaat het er waarschijnlijk niet in zitten dat het beter wordt dan dit. Ik ga er van uit dat jullie nog best jong zijn. Je kan wel je best doen samen, maar dan vergt dat een hoop geduld, véél praten en veel aandacht aan elkaar besteden. Als jullie nou een 25 getrouwd stel zouden zijn, ok, maar op jullie leeftijd lijkt me dat overbodig. Op deze leeftijd is het nou eenmaal ontdekken wie bij je past. Ik dacht dat mijn eerste vriend ook de liefde van m’n leven was. Een jaar nadat het uit was kon ik mezelf wel voor m’n kop slaan dat ik zo als een blok voor hem gevallen ben.

Je hebt nu heel erg het gevoel dat jullie een match made in heaven zijn. Maar als jullie nu veel ruzie en slecht communicatie etc. hebben, passen jullie waarschijnlijk gewoon niet genoeg bij elkaar om het te laten werken. En dat kan heel verdrietig zijn, maar op een gegeven moment moet je de knoop doorhakken. Jullie hebben dit eigenlijk nu gedaan. En zo te zien vind hij ook dat dit beter is. Dus het enige wat je kan doen is jezelf afleiden, terugkijken op de leuke momenten samen, maar ook jezelf eraan herinneren waarom het uit is gegaan. En jezelf de tijd geven om je gebroken hart te helen. Je wilt het nu waarschijnlijk allemaal niet horen, maar over een tijd zul je écht over hem heen komen, écht iemand vinden die net zo leuk al dan niet veel leuker is en zal het écht allemaal goed komen.

1 like

Ik vind dit een hele duidelijke reactie en heel goed advies (maar ik ben zelf vaak te lui zoveel te typen :flushed:)

2 likes

Heel erg bedankt voor je antwoord :heart:

1 like

Heel erg bedankt voor je antwoord, ik zal mijn vriendinnen eens vragen :heart:

Dank je wel voor je advies :heart:

Dank je wel :heart: