relatie twijfels

oke k had een paar dagen geleden al een topic hierover maar het zit me toch echt heel dwars & de situatie is een beetje verandert.
Ik zit/heb dus al anderhalf jaar met een jongen, het eerste halfjaar stelde opzich weinig voor. had niet echt het idee dat we wat hadden maar sinds een jaar is het anders, toen zijn we allebij de fout ingegaan in de vakantie.
maar dat is inmiddels vergeven. het probleem ik is krijg echt geen hoogte van hem de ene dag negeert die me bijna smst niet terug of uitzichzelf doet kortaf, en de volgende dag krijg ik om de minuut smsjes dat die me zo geweldig vind en zoveel van me houd.
ik begin het echt zat te worden en als ik ernaar vraag vind hij het gewoon goedgaan, maar ik heb bijna elke dag twijfels over of hij me nog wel leuk vind en of onze relatie niet alleen maar van mijn kant komt. maar als ik bij hem ben is altijd alles geweldig en zou ik niet zonder hem willen.
ik weet niet meer wat ik moet doen?
hem laten gaan is ook geen optie want ik hou echt ontzettend veel van hem

Ga naar hem toe, ga met hem praten en deal ermee.
Als je het niet wilt uitmaken is dat het enige dat je kan doen.
Vraag om uitleg, zeg dat je het niet begrijpt etc.

had precies hetzelfdee. echt ik heb 2 uur met hem gepraat/gehuild. allebei, omdat hij het niet leuk vond dat hij zo deed. Dus ik zou zeggen, ga met hem praten en vertel echt alles wat je dwars zit! By mij/ons heeft het echt geholpen &ben nu gewoon echt gelukkig met hem. » dit allemaal was ook ong. na een jaartje.

succes ermee! :d

ooooooooooooh k heb precies t zelfde op dit moment ! :frowning_face:
ben echt ongelukkig heb met hem gepraat maar t helpt niks… en mn hoofd zegt dat k het uit moet maken maar mn hart zegt wat anders … echt kutzooi.
jongens zijn echt rare wezens!
maarja succes meid!
heeft iemand tips voor ons?

up !

Hmm het is heel lastig maar als jij je alleen maar ongelukkig voelt is het mischien beter om hem eerst er me te confronteren en als dat niet helpt de relatie te beindigen.

Ik weet wat je bedoeld ik heb precies hetzelfde.
Ik heb tegen mijn vriend gezegd: als je het niet veranderd is het gewoon uit over een paar weken.
toen ging het 2 weken goed en nu is het precies hetzelfde…
ik weet ook niet meer wat ik moet doen, maar misschien helpt dit bij jou wel?

Je kunt iemand niet dwingen om te veranderen. Hij moet zelf willen veranderen…
Ik zou hem ermee confronteren en vragen waar hij zo doet.

En als hij je ongelukkig maakt, dan moet je het echt uitmaken. Ook al hou je zoveel van hem! Misschien merken jullie beide, na een tijdje single te zijn geweest, dat jullie nog steeds van elkaar houden of dat het juist beter was om uit elkaar te gaan.
Good luck.