Hoi, ik moet even mijn hart luchten en hoop op wat reacties waar ik wat aan heb…
Ik heb ruim 14 maanden een vriend, alles gaat super… en mijn ouders zijn ook ontzettend blij met hem… enige nadeel… mijn broertje…
tis een puber en hij doet enorm “raar” al vanaf het begin tegen mijn vriend, ik heb hem hier al eens mee geconfronteerd, en gezegd dat me dit erg kwetst… omdat mijn vriend echt zijn best doet… ik weet dat je zoiets niet kunt afdwingen… maar ik weet niet zo goed hoe ik hier nou mee om moet gaan, want als ik vraag aan mijn broertje wat het dan is krijg ik als reactie "ik vind hem niet aardig" als ik dan vraag waarom is de reactie "gaat je niks aan" of “is niet jou zaak” mijn broertje weet dat hij me hier enorm mee kwetst en ik weet verder niet zo goed wat ik moet doen ik weet dat dit zo zal blijven want anders was het wel iets anders gegaan…
me er niks van aantrekken werkt niet, want t is natuurlijk wel m’n broertje… ik hoop dat jullie me kunnen helpen of een tip hebben hoe ik er beter mee kan gaan en eventueel de relatie tussen mijn vriend en mijn broertje iets beter kan worden