Relatie probleem '

ik heb een vriendje van bijna 18 en ben zelf 15. nouja, een echte relatie probleem kun je het dus nog niet noemen maar goed. heb toch we een groot probleem…

ik ga heel vaak naar hem toe of komt hij bij mij. meestal gaan we dan een film kijken of gewoon iets op tv, beetje knuffelen en zoenen enzo. maar hij wil eigenlijk wel heel graag verder gaan! want hij begint het een beetje saaier te vinden zo. maar van mij hoeft dat eigenlijk nog helemaal niet? ik bedoel, ik zie het me zelf ook nog niet echt doen op deze leeftijd. ja veel meisjes doen dat al wel maar dat moeten ze zelf weten toch. alleen het probleem is dus…

dat ik bang ben dat hij het binnenkort gaat uitmaken, omdat hij het gewoon niks meer aan vind. er gebeurt nooit echt wat speciaals! het is altijd wel heel leuk zo samen zijn. maar ik denk dat hij het niet leuk en spannend genoeg vind? wat moet ik nu doen, ik weet het echt niet meer… ik wil hem niet kwijt, maar ik wil ook geen dingen doen die ik dus ook echt nog niet wil doen.

heeft iemand een tip, idee of een opmerking om er wat aan te doen ofzo?
alvast bedankt! kus xxxxx

Je snapt wel dat als hij het toch om die reden uit maakt hij the biggest asshole on earth is?
Ga samen andere dingen doen, bijvoorbeeld ergens ijsje eten of wandelen/fietsen in het park of samen naar de bios. Maak het wat spannender door spannende dingen te doen. Seks hoeft niet perse een relatie spannend te maken.

Je kunt toch gewoon wat leuke dingen doen, ik snap wel dat het een beetje saai wordt als jullie elke keer hetzelfde doen.
Sowieso niets tegen jouw zin in doen, want dat werkt niet…
Ga gewoon leuke dingen doen :grinning:

Okee, dit klinkt cliché, maar het is echt zo!

Als hij echt van jou houdt, dan maakt hij het niet uit, en wil hij best een tijdje voor jou wachten. Natuurlijk heeft hij er meer behoefte aan dan jij, aangezien hij al 18 is, maar je moet echt geen dingen doen die je niet wilt.

Bij mij is het ook een beetje zo, maar mijn lieve vriendje wacht gewoon zo lang totdat ik het wel zegmaar. En als hij jou echt leuk vindt, weet ik zeker dat hij dat ook doet!

Misschien is het slim om er een keer over te beginnen? Dat je er nog niet echt klaar voor bent enzo. Dat je heel erg graag bij hem wil blijven, maar daarmee nog even wil wachten?

Succes ermee!

Als je niet wilt verder gaan moet je dat ook niet doen. En als hij het daarvoor uitmaakt is hij een lul. Je moet misschien eens iet anders doen dan tv kijken? Naar het park of naar de stad. Zorg voor wat afwisseling (:
Ik hoop dat je er wat aan hebt, succes! x

Ga vooral hem zijn zin niet geven door dingen te doen die je nog niet wilt en waar je ook nog niet klaar voor bent.
En als hij dat niet accepteerd en het om die reden uitmaakt, dan is het blijkbaar ook niet het juiste vriendje.
Praat er ook gewoon met hem over, vraag of hij het heel erg vind om te wachten.
Als hij iets met een 15 jarige neemt, moet hij kunnen verwachten dat jullie niet gelijk dingen op seksueel gebied gaan doen.

Bedankt voor alle ideeën!

ja ik heb ook al een keer voorgesteld om naar de bios te gaan, maar dat wou hij niet. zou niet weten waarom, maar heb ook geen zin in een discussie ofzo. ik heb het ook al heel vaak gezegt, als we het er over hadden, dat ik er nog niet klaar voor ben. ook al blijft het bij handwerk weetje wel. maar heb bijna 8 maanden met hem en hij vind het wel een keertje tijd worden zeg maar, niet dat het persé moet maar ik denk dat zijn geduld ook wel een keer opraakt?

Nja ik snap wel dat hij het niet erg leuk vind, maar om het nu daarvoor uit te maken…
Ik zou inderdaad ook iets meer gaan ondernemen, gewoon een dagje weg, strandwandeling maken oid.

Goed dat je geen dingen doet die je niet wil :slightly_smiling_face:!
En zoals al gezegd is, plan wat specialere dates ofzo

Strandwandeling wordt hem niet. woon in het oosten van nederland en een strand heb je daar niet, nee. maar goed, bios kan ik altijd nog wel een keer voorstellen. ik zal het proberen :slightly_smiling_face:

Op zich kan ik het me wel voorstellen. Is hij nog maagd? Als hij dat niet is snap ik wel dat hij behoefte heeft aan seks. Maar hij kan echt wel een tijdje wachten. Maar als jij nog een jaar wil wachten begrijp ik wel dat hij dat niet volhoudt.

Ik vind het wel goed van je dat je je niet gedraagt als sommige 15jarige hoertjes die meteen met iemand het bed induiken:)

Maar zoals iedereen al zegt: Ga samen wat leuks doen. Misschien dat hij karten ofzo wel leuk vind? Wel duurder dan de bios maarja.
En als hij het uitmaakt om die reden is het gewoon een lul :slightly_smiling_face:

God, krijg je dat gezeik weer over dat je dan een hoer bent.

Achterhoeeeeek?!

Sorry hoor, misschien wat slecht verwoord maar ik bedoel meisjes van 15 die zonder relatie elke week een ander neuken omdat ze het cool vinden.

Niet gewone meisjes van 15 die een relatie hebben want dat vind ik eigen keus :stuck_out_tongue:

EDIT: dat eerste is natuurlijk ook je eigen keus. maar je snapt vast mn punt

Oh oké, dan. Nee daar ben ik het mee eens :stuck_out_tongue:

Ik denk ik leg het maar even uit voordat ik allemaal haters achter me aan heb :’)

hahahah^

haha neee.