hallo allemaal,
mijn vriend is op dit moment minder verliefd op me dan toen we net verkering hadden. hij zei laatst tegen mij op msn dat hij het niet uit wil maken maar dat hij me minder leuk vind de laatste tijd.
wat moet ik hiermee?
hebben jullie tips?
ik wil het niet uitmaken.
maar, hoe kunnen we onze relatie weer goed opbouwen?
alvast bedankt voor je tips.
groetjes anna
om het leuk met elkaar te hebben
hoe bedoel je?
Leuke nieuwe dingen met elkaar gaan doen?
warme choco melk drinken en gaan schaatsen (:
perfect met dit weer =D
Oh en nog 1 vraagje :
wat kan ik tegen hem zeggen om onze relatie te verbeteren?
Hoe lang hebben jullie al met elkaar? Als het al een tijd is dan is het niet zo gek dat zijn verliefdheid gevoel wat minder wordt, dan is meestal na zo’n lange tijd.
Ho, ehm laat maar wat ik zei …je bent 11.
uhm… laf van hem die ie dat op msn zegt…
kind, je bent 11. nu al ‘relatieproblemen’ ? ben je veel te jong voor joh!
maar goed,
als iedereen het altijd gelijk uit zou maken waneer diegene minder verliefd is dan op het begin…
dan zouden er weinig relaties blijven staan.
als je maar van elkaar houd en het samen leuk hebt toch?
ga gewoon leuke dingen met hem doen.
oud of jong het maakt helemaal niet uit!!
Als je verliefd bent, ben je eenmaal verliefd
naja: je kunt gewoon praten met elkaar
leuke dingen doen met elkaar(schaatsen, bioscoop, filmpje huren, zwemmen enz…)
eigenlijk kun je verder niets aan doen :S is wel hard om te zeggen, maar het is zijn gevoel en niet de joune… Je kunt niet iemand anders gevoel voor je veranderen :S:S het ligt aan hem zelf…
Gewoon jezelf blijven (ja, cliché I know), maar als hij je niet meer leuk vindt uiteindelijk, that’s it… Je wilt jezelf toch niet veranderen voor hem?
Nieuwe dingen doen, sowieso praten met elkaar. Mss zit hij zelf in een kutsituatie, veel stress met schuld, geen geld voor de feestdagen… als dat allemaal in zijn achterhoofd zit kan hij dat gevoel linken aan jullie relatie terwijl er met jullie mss helemaal niks is. Gewoon iets geks durven doen! Als jullie altijd filmpje kijken op de bank, doe gek en ga naar buiten een wandeling maken! :3