Hi. Gisterenavond heeft mijn vriend het uitgemaakt. Voor mij is dit geheel onverwachts gekomen en dacht ik dat het beter dan ooit ging. Ik merkte ook niks aan zijn gedrag. Hij toonde super veel affectie, lachten veel en deden leuke dingen.
Een probleem bij hem is dat hij niet goed is in praten en gevoel uiten. Daardoor heeft hij gevoelens opgekropt en heeft hij het dus op valentijnsdag uitgemaakt. Hij heeft aangegeven dat hij er geen toekomst in ziet en zijn verliefdheid weg is, maar waarom die dat niet ziet kon hij niet zeggen. Het gekke is dat hij mij nog steeds wilt knuffelen, zoenen etc. Dat zorgt voor gemengde gevoelens. Het past ook niet bij het beeld dat zijn verliefdheid weg is, want zaterdag wilde hij mij o zo graag zien toen ik aangaf wellicht niet te komen omdat ik brak was.
Puntje bij paaltje, ik voel me een hoopje ellende en voor mij was dit de man waar ik oud mee wilde worden. We hebben nu even geen contact tot we onze spullen bij elkaar gaan ophalen.
Heeft iemand tips hoe om te gaan met deze onwijs lastige situatie…? Ik wil graag antwoorden waarom hij er geen toekomst in ziet.