Relatie opbouwen.

heyhalllooooo,
In de 1e zat ik met een jongen in de klas. Hij was super lief, en droog. Hij maakte droge opmerkingen en alles. Hij kon 't niveau alleen niet aan en is afgestroomd. In de tijd dat hij nog in de 1e zat met onze klas, vond ik 'm al leuk. Een vriendin had al zo’n vermoeden en had dat 'm verteld. (daarwistikvan) hij vond mij ook leuk, maar we hebben er niks mee gedaan. :flushed: :flushed:

We praatten iedere avond, en het was altijd grappig en zo. De gesprekken lagen nooit stil. Maar iedere keer als we elkaar op school tegenkwamen (in de klas) sloegen we dicht en ging 't niet verder dan hoi.

Toen ik naar de 2e ging werden de ‘avondroutines’ alleen maar meer. We spraken elkaar meer en meer op whatsapp. Opeens verklaarden we elkaar de liefde. (alweer) De gesprekken hielden op. Uit 't niets. Vorige week had ik gym, en hadden we een open les. Zijn klas zat bij onze klas en nog 2 andere klassen. Ik durfde niets tegen hem te zeggen, en hij blijkbaar ook niet tegen mij. Op die dag ben ik weer de gesprekken gaan opvoeren en begonnen onze routines weer opnieuw. 2 dagen geleden hebben we weeeer de liefde verklaard. Maar ik weet dus eigenlijk niet wat ik ermee moet doen. We spreken elkaar niet in reallife maar 't meest op whatsapp. Ik zie 'm wel is , maar dat vind 'k ongemakkelijk, en hij ook.
Sowieso zou ik wel verkering met 'm willen, en hij denk ik ook wel met mij. Maar beiden vinden we dat eng denk ik, want ik sowieso. Aangezien we elkaar nooit in 't echt spreken, of alleen hoi.
Hoe moet ik 'm aanspreken?
En hoe gaat dat dan verder? Je gaat niet de eerste dag al gelijk zoenen alsof je al jaren verkering hebt. (denk ik)
x

Je kunt op whatsapp gerust vragen of hij wat leuks met je wil gaan doen. Dan zien jullie elkaar in real life, maar zonder alle klasgenoten enzo erbij. En dat wordt dan jullie eerste date!
En hoe de rest verloopt zie je dan vanzelf wel.

Succes!

Dit! Gewoon samen eens wat leuks gaan doen. :slightly_smiling_face:

Ha wat schattig :slightly_smiling_face:

Neem het initiatief, jullie zijn beiden super verlegen bij de ander. Het is toch al duidelijk dat jullie elkaar leuk vinden, dus je kunt niet meer afgewezen worden! Perfect toch? :slightly_smiling_face: Vraag hem mee uit, bioscoop, drankje doen, of iets anders. Via whatsapp. Ja als je afspreekt zal het in het begin super eng zijn voor allebei! Maar dat raakt vanzelf wel los, probeer wat dingen te bedenken die je als gespreksstof kunt gebruiken, bepaalde vragen die je kunt stellen. Probeer ook wat kleine aanrakingen, bijv een klein schattig duwtje als hij iets grappigs zegt (en vooral even lachen als hij wat grappigs zegt!! )
Het wordt vanzelf makkelijker :slightly_smiling_face: Je moet er alleen even doorheen bijten!

Ik zou gewoon een knoop door hakken en een keer samen een film kijken, al is het in de bios of thuis of desnoods een rondje lopen buiten. Zo ben je toch afgezonderd van andere en op school. Want misschien is iemand wel heel anders in real life! Maar er is tenminste iets als jullie elkaar de liefde verklaren!