Hoi allemaal,
Mijn relatie is een paar maanden geleden uitgegaan. Ik heb hem gezegd dat ik niks meer voor hem voelde, en het niet meer zag zitten tussen ons.
Dit komt omdat ik me vreselijk irriteerde aan zijn gedrag van de afgelopen paar maanden. We zijn dit jaar nog op vakantie gegaan, toen was alles nog koek en ei. Maar daarna veranderde alles meteen.
Hij werd heel erg egoïstisch en vertelde alles door aan zijn ouders, echt hoor ik hoefde maar me teen te stoten en ze wisten het. Hij kon niets voor zichzelf bewaren. Ik vertrouwde hem echt niet meer. Sinds een paar maanden heb ik een nieuwe baan waarbij ik ook vaak de weekenden werk. De weekenden waren juist de enige momenten dat we bij elkaar konden slapen. Maar zelfs toen wilde hij alleen maar dingen doen wat hij leuk vond. Zoals voetbal kijken met “pa en ma” , ERG BELANGRIJK ook.
Hij is ook al een paar keer vreemd gegaan in de zin van hij chatte vaak met andere meisjes die hij niet eens kent . Hier heb ik het altijd moeilijk mee gehad wat betreft het vertrouwen. Hij had dingen gezegd die absoluut niet door de beugel konden en hier hebben we vaak woorden over gehad.
Ohja, ik had hem uit goed fatsoen even netjes gefeliciteerd toen hij jarig was, en heb hem dit jaar een kerstkaartje gestuurd. Gewoon normaal, geen gekkigheid.
Niks terug gekregen van hem, wel van zijn ouders… Tja, ik kwam daar al ruim 5 jaar over de vloer…
Nu doet hij dus heel kortaf en volgens mij doet hij allemaal dingen waar hij voorheen altijd een hekel aan had zoals “stappen”. En hij drinkt ineens heel veel haha.
Maar de laatste tijd mis ik hem vreselijk, ik weet niet meer wat ik ermee aanmoet.
Dit gevoel komt omdat het mijn eerste vaste relatie was, en dit geldt ook voor hem…
We hebben ook wel leuke tijden gehad, het was zeker niet alleen maar rottigheid, maar het gaat vooral om de laatste periode. Dat ging heel erg slecht. Ik kan mezelf echt 100x afvragen waarom ik het uit wilde maken. De momenten lijken steeds erger te worden. vooral als ik alleen ben. Maar ik kan natuurlijk niet 24/7 vriendinnen om me heen hebben die hem doen vergeten. Misschien is het ook beter om hem te vergeten, ik krijg namelijk sterk de indruk dat hij mij ook allang is vergeten… hij heeft het ook zo druk ineens… :bored: