Relatie met vriend van mijn broer?

Hey meiden,
Ik heb een probleempje en ik wil graag jullie mening hierover weten. (Ik heb even een nieuw account gemaakt, wil liever anoniem blijven.)

Mijn broer heeft een vriend S. Wij praten samen al een paar maanden en ik vind hem al die tijd al erg leuk. Ik ben 14 jaar en hij is 16. Nu heeft hij mij verteld dat hij mij ook leuk vind en wel een relatie wil beginnen. Wij praten er nu samen veel over en hij denkt dat mijn broer het eerst verschrikkelijk vind, maar het later wel beter gaat vinden als wij dit zouden doen, omdat hij wel een goede jongen is zeg maar. Hij zit ook bij mij op school, dus hier kennen we elkaar ook een beetje van.

Wat vinden jullie van een relatie met een vriend van je broer? Heeft iemand misschien ervaring?
Xx

mijn broers hebben hier totaal geen moeite mee en gaan zelf ook met vriendinnen van mij :cold_sweat:

Ik zou het er gewoon een keertje rustig met jouw broer over hebben en dan denk ik dat het helemaal geen probleem zou moeten vormen. Daarnaast is het wel verstandig om als S. langskomt af te spreken of hij voor jou of voor je broer komt en dat een beetje gescheiden te houden.

Ik zou het inderdaad eerst met je broer bespreken, zoals Unwind zegt. Niet dat je zijn toestemming nodig hebt, maar toch lijkt het me wel zo aardig om rekening te houden met je broer.

Ik heb geen ervaring dus heb er verder niet veel aan toe te voegen. Succes!

Bedankt allemaal. :slightly_smiling_face:
Ik vind het alleen zo eng om hier met mijn broer over te gaan praten… We zijn niet echt heel close. Is het raar om S te vragen of hij eens wil kijken wat mijn broer ervan vind? Gewoon over het algemeen als een vriend van hem zoiets zou hebben.

Een vriendin van mij had met mijn broer en ik vond dat totáál niet leuk.

Dat lijkt mij ook niet leuk, als een vriendin van me iets met mn broer zou hebben.
Is het niet dat meisjes hier wat anders mee omgaan als jongens? Vriendinnen praten ook meer over jongens en jongens houden dat misschien wat meer gescheiden. Of niet?