Relatie met stagiair?

Hoooi,

Hoe zit het, mag je als ICT stagiair zijnde een relatie hebben met een leerling hebben van desbetreffende school? Je bent immers geen leraar, en hebt in principe dus niks met leerlingen te maken, wordt daar onderscheid tussen gemaakt?

Hoop dat iemand hier antwoord op weet :slightly_smiling_face:

volgens mij zijn hier geen regels voor.
waarom niet? jullie zijn toch gewoon mensen?

Volgens mij mag je als medewerker van een school nooit een relatie hebben met een leerling - stagiairs vormen daar geen uitzondering op.

Hahah, omdat je als docent geen relatie mag hebben met een leerling. En als stagiair zit je wel in de docentenkamer enzo, dusja :stuck_out_tongue:

Volgens mij mag dat niet nee.

Als je elkaar op school helemaal niet tegen het lijf loopt, en als dat wel gebeurt alleen een ‘hoi’. Mogen ze er dan wat op aan te merken hebben dat je buiten schooltijd wel een relatie hebt?

Hoelang is zijn stageperiode nog op jouw school?

Alleen dit schooljaar nog, dus tot juni denk ik?
En ik zit in het examenjaar en heb dus nog acht(?) lesweken…

Wacht die tijd dan gewoon nog even., Dan heb je sowieso geen problemen

ja.

Het mag officieel niet, maar zolang je niet al te duidelijk maakt en het op school niet zichtbaar is, zou ik er niet al te moeilijk over doen.

lijkt me niet

Nee dat mag niet en is strafbaar. Nu wordt er met stagiair(e)s vaak coulanter gedaan, aangezien ze er maar voor bepaalde tijd zijn, maar zou het er toch niet op wagen. Wacht gewoon de tijd af tot jullie beiden klaar zijn, dat duurt niet zo lang meer.

Ik loop zelf stage op een school en het is echt not done.Het mag gewoon niet en dat vind ik niet meer dan logisch.