Relatie met je Teamleider bij de AH

Heyy,

Het is nog niet officieel, maar mijn teamleider en ik vinden elkaar leuk en nou vroeg ik me af ( ik wil er pas tegen hem over beginnen als ik onderzoek heb gedaan hahah) is dat bij de AH verboden of iets? ik kan het niet echt vinden.
Hij is mijn direct leidinggevende en dat betekent dat hij elke zaterdag op dezelfde afdeling werkt als ik.
Ik kan er niet echt iets over vinden maar mogen relaties tussen direct leidinggevende en vakkenvullers?

Toen ik bij de blokker werkte en mijn bedrijfsleider een relatie kreeg met een meisje daar, toen werd hij naar een ander filiaal werd gestuurd. Maar weet niet of dat ook zo bij AH is. Ze zullen er denk ik iig niet al te blij mee zijn

Het wordt in elk geval niet gewaardeerd door collega’s :’)

Bij onze AH maakte dat niet uit! Mochten alleen niet meer op dezelfde afdeling werken, zij ging naar Deli en hij bleef teamleider van de vakkenvullers!

Dat verschilt per AH, ik werk zelf ook bij de AH en heb ook een relatie met mijn collega. Heb eigenlijk alleen maar leuke reacties erop gehad. Ik zou het even navragen bij een ‘hoger’ persoon. Op internet zal je er niks over vinden…

Mijn vriendin had een relatie met haar collega die tijdens hun relatie teamleider werd, dit was bij die AH geen probleem geloof ik.

Zolang je er op het werk niks van laat merken, vind ik niet dat ze er echt wat over te zeuren mogen hebben… :slightly_smiling_face:

Dit inderdaad. Bij ons was het ook zo. Hij was teamleider vakkenvullen en zij was cassiere

Was geen probleem bij ons

Bij ons in de supermarkt is het geen probleem zolang je het maar niet uitgebreid laat merken.
Eigenlijk date iedereen wel een beetje met elkaar bij ons

Bij ons is het geen probleem. :slightly_smiling_face:

ik werk bij de AH en bij ons vatten ze dat wel erg op :cold_sweat:

Een vriendin van mij werkt bij de Emte, haar vriend werkt daar ook. Wel verschil in vakkenvullen en kassa. Ze hadden ook al lang een relatie voordat ze in hetzelfde filiaal gingen werken. Van haar weet ik ook dat er een ander stelletje werkt waarin beide vakkenvullen, dus ook samen pauzes hebben en dergelijke. Het is een klein filiaal, maar het is daar geen probleem volgens mij.

Sowieso, lekker boeiend als hij zich gewoon normaal gedraagd en jullie niet aan elkaar zitten onder werktijd is er toch niets aan de hand?
Hij of jij kan eventueel naar een ander filiaal of een andere afdeling maar verder zullen ze niks doen.

Ik denk dat er wel een verschil is tussen 2 collega’s die een relatie hebben en een teamleider die een relatie heeft met een ondergeschikte. Maar goed, ik weet dat dat bij ons indertijd echt niet mocht, terwijl 2 collega’s dus geen probleem was.