Relatie met iemand die zijn ex bedrogen heeft?

Hey meiden!
Vaak hoor je mensen toch zeggen ‘ja als hij zijn ex bedriegt, waarom zou hij het bij jou dan niet doen?’ En dat is natuurlijk zo! Maar nu vroeg ik me even af, zijn hier veel meiden samen (geweest) met een jongen waarvan je wist dat hij zijn ex al een keer bedrogen had? Hoe is dit afgelopen? Nog steeds gelukkig samen of deed hij het gewoon bij jou opnieuw?

Of wat is jouw mening hierover? Zou jij het aandurven om met zo’n jongen een relatie aan te gaan?

Ehh ja,
met mij.
En nee we zijn niet gelukkig samen want het is een facking mongool en hij belazert zijn vriendinnetje nu ook gewoon en komt dan bij mij janken over zn problemen (hij gaat nu niet vreemd hoor)

maar eh. hij ging niet nog een keer vreemd

Ik heb hier geen ervaring mee, maar ik denk dat ik als ik dat wist het heeeeel moeilijk zou vinden om hem te vertrouwen. En vertrouwen is toch heeeel belangrijk in een relatie.

heb het zelf nog nooit meegemaakt, maar ik zou hem wel eerst weer het vertrouwen moeten laten verdienen anders zou ik er geen relatie mee kunnen hebben maar heel veel success :sunglasses:

Ik heb zelf nooit zoiets gehad, maar ik weet wel dat ik hem waarschijnlijk nooit zou kunnen vertrouwen.
Hoe weet je dat hij jou ook niet bedriegt? Hij heeft het al eerder gedaan terwijl hij in een relatie was. Waarom zou jij de speciale persoon zijn waarbij hij het niet doet?

Bij mij was het zo dat hij met mij vreemdging.
Ze waren beiden 14 en het was echt een middelbare school relatie.
Op mij was hij toen voor het eerst verliefd geworden en toen had hij het voor mij uitgemaakt met haar.
Daarom was ik dus wél de speciale persoon en wist ik dat hij dat niet zou doen.
Maar jongens waarvan je hoort dat ze weleens vreemd gaan, nou die hoef ik niet hoor.