Relatie met iemand die zijn ex bedrogen heeft?

Hey meiden!
Vaak hoor je mensen toch zeggen ‘ja als hij zijn ex bedriegt, waarom zou hij het bij jou dan niet doen?’ En dat is natuurlijk zo! Maar nu vroeg ik me even af, zijn hier veel meiden samen (geweest) met een jongen waarvan je wist dat hij zijn ex al een keer bedrogen had? Hoe is dit afgelopen? Nog steeds gelukkig samen of deed hij het gewoon bij jou opnieuw?

Of wat is jouw mening hierover? Zou jij het aandurven om met zo’n jongen een relatie aan te gaan?

Ehh ja,
met mij.
En nee we zijn niet gelukkig samen want het is een facking mongool en hij belazert zijn vriendinnetje nu ook gewoon en komt dan bij mij janken over zn problemen (hij gaat nu niet vreemd hoor)

maar eh. hij ging niet nog een keer vreemd

Ik heb hier geen ervaring mee, maar ik denk dat ik als ik dat wist het heeeeel moeilijk zou vinden om hem te vertrouwen. En vertrouwen is toch heeeel belangrijk in een relatie.

heb het zelf nog nooit meegemaakt, maar ik zou hem wel eerst weer het vertrouwen moeten laten verdienen anders zou ik er geen relatie mee kunnen hebben maar heel veel success :sunglasses:

Ik heb zelf nooit zoiets gehad, maar ik weet wel dat ik hem waarschijnlijk nooit zou kunnen vertrouwen.
Hoe weet je dat hij jou ook niet bedriegt? Hij heeft het al eerder gedaan terwijl hij in een relatie was. Waarom zou jij de speciale persoon zijn waarbij hij het niet doet?

Bij mij was het zo dat hij met mij vreemdging.
Ze waren beiden 14 en het was echt een middelbare school relatie.
Op mij was hij toen voor het eerst verliefd geworden en toen had hij het voor mij uitgemaakt met haar.
Daarom was ik dus wél de speciale persoon en wist ik dat hij dat niet zou doen.
Maar jongens waarvan je hoort dat ze weleens vreemd gaan, nou die hoef ik niet hoor.

Ik heb een relatie gehad met een jongen die voor mij niet zo heel erg serieus en netjes was met meisjes en o.a. ook een keer vreemd is gegaan. Natuurlijk had ik een mening erover, maar ik heb hem er niet op beoordeeld. Gelukkig, want we zijn 2 jaar samen geweest en wij hebben een heel leuke tijd gehad samen en hij heeft mij nooit bedrogen of ook maar iets verkeerds gedaan. :slightly_smiling_face: Mensen kunnen veranderen.

Ik zou het niet aandurven om met zo’n jongen een relatie aan te gaan…

Ligt er nogal aan op welke grond (niet dat het ooit te rechtvaardigen is, maar goed) iemand is vreemdgegaan en hoe vaak. Daarnaast denk ik dat iedereen in staat is om vreemd te gaan, dus zeker weten dat iemand je nooit zal bedriegen weet je nooit.

Dat vind ik nogal naïef klinken. Want met een ander meisje kan hetzelfde ook gewoon weer voorvallen.
Ik zeg niet dat het gebeurt, want natuurlijk kunnen mensen veranderen, maar je argumentatie hiervoor vind ik nogal naïef dus.

Nou, naïef was het echt niet.
Ik zou nooit vreemd kunnen gaan als ik verliefd op iemand ben, zo zat het bij hem ook.
Op haar was hij nooit verliefd geweest en toen maakte hij voor het eerst kennis met verliefdheid en daardoor had hij met uitgaan met mij gezoend.

En ja, met een ander meisje kan het altijd voorvallen. Bij mijn ex, maar bij elke jongen dan ook. Dan is geen enkel argument goed en kan je niemand vertrouwen.

Ik kwam er dus van de week achter dat mijn ex 7 vriendinnen tegelijk had (als ik heb mag geloven). een kwartier dat hij het uitmaakte met mij om de kutreden dat ik depressief ben, toen ging hij naar een vriendin van mij, het slachtoffer spelen terwijl hij mijn net een minderwaardigheidscomplex had bezorgt, een week later zoenden ze, hij stookte haar tegen me op. ik kreeg nog meer verwensingen naar mijn hoofd en toen kreeg hij een waarschuwing van de politie omdat hij seks wilde en zij niet en hij tever ging.

Sowieso is hij vreemd gegaan toen hij met mij had. En het zou me niks verbazen als het met dat meisje waar ik hierboven over vertelde was. Onbetrouwbaar as fuck.

Oke dat moest ik even kwijt.

Ik denk niet dat ik hem zou vertrouwen, want straks doet hij het weer…
Als ik van te voren had geweten dat mijn ex een vieze player was had ik nee gezegd. Echt.

Mijn vriend is vreemd gegaan toen hij met zijn ex had, maar dat deed hij uit wraak omdat zij ook vreemd ging :’) Lekker logisch. Maar hij is echt niet zo’n type, totaal niet. Oh en ik ben zelf ook vreemd gegaan vroeger toen ik een relatie had :cold_sweat: En tussen mij en mijn vriend gaat het super!

Ik denk dat ik het heel moeilijk zou vinden een relatie te nemen met iemand waarvan ik wist dat die vreemd was gegaan… Je moet iemand kunnen vertrouwen in een relatie, en dat kan ik dan niet. Maar er zijn ook genoeg jongens van wie je niet weet dat ze vreemd zijn gegaan, die zijn misschien nog ‘gevaarlijker’.

Ik ben zelf in mijn vorige relatie vreemd gegaan, dat kwam omdat ik niet écht verliefd was op mijn ex door verschillende redenen en hij alleen seks van mij wou, een verkeerd beeld van een relatie dus. En ja ik weet dat vreemdgaan niet goed te praten is maar er spelen wel verschillende factoren mee.
Nu heb ik een relatie met een jongen waar ik echt helemaal gek op ben en nooit zou kunnen bedriegen. Ik zou het nog niet eens in mijn hoofd halen om het opnieuw te doen en heb daar ook helemaal geen behoefte aan.

Dus zeg maar omgekeerd dan wat jij vraagt, heb ik het zelf gedaan… Maar ik zou die jongen dus nog wél een kans geven. Ze zeggen wel eens een vreemdganger, altijd een vreemdganger. Maar je weet niet hoe zijn vorige relatie was met zijn ex.

Mijn ex ging in zijn relatie voor mij vreemd, met een heel groot aantal meiden. Zij heeft het nooit geweten, ik kwam er pas achter toen we al een tijdje hadden. Vanaf toen ging het mis. Hij is in onze relatie voor zover ik weet een keer ‘echt’ vreemdgegaan. We hebben er alles aan gedaan om het te herstellen. Hij had er spijt van, heeft ervan geleerd. Hij heeft nu weer een vriendin, en voor zover ik weet gaat hij nooit meer die fout maken en is hij dol verliefd op haar.

Denk dat mensen alleen stoppen als ze bewust zijn van hun fouten.

Mijn ex-vriend is wel ‘emotioneel vreemdgegaan’ tijdens een relatie voor mij. Toen hij een relatie met mij had, ging hij nog steeds veel om met dat meisje waarmee hij ‘vreemdging’. Ik vond het niet echt prettig, vertrouwde het eigenlijk voor geen cent. Het zou me ook niets verbazen als ze tijdens onze relatie hebben gezoend o.i.d…

l