relatie met groot leefdtijds verschil

heee mensen
ik hem nu een vriend van 16 en zelf ben ik 13 maar kan dat wel? of is het een te groot verschil of maakt leefdtijd volgens jullie niet uit hij wil ook dat ik hem ga pijpen maar ik weet echt niet hoe dat moet… help! we zij nu 4 maanden samen en kan heel goed met hem praten maar ik snap dat hij ook wel aan sex denkt en aan pijpen etc. maar is dat wel een goed idee?
ik heb echt hulp nodig voor vrijdag!
x :anguished:?

Het zou geen probleem moeten zijn, zolang die jou maar respecteert!
Als jij nog niet aan seks toe bent, doe het dan ook niet. Als hij dit niet accepteert, is hij misschien niet de juiste voor jou.

Als je hier een topic overmaakt twijfel ik wel of jij hier voor klaar bent. Dit maakt het verschil dan groter. Een groot verschil hoeft niet groot te zijn als je op dezelfde lijn zit.

Wow, you lost me there for a second…

Beginnend met of het leeftijdsverschil te groot is en eindigend met pijpen…
Ik zeg: niet doen. Niet op dit moment in ieder geval. Uit je verhaal maak ik namelijk op dat je twijfelt…
Wacht er maar mee… (:

Je zegt nu twee hele verschillende dingen.
Ik zie geen probleem in leeftijdsverschil zelf , als je van elkaar houd dan is het toch geen probleem?, dus dat laat ik even achterwegen. Maar leeftijdsverschil wat betreft andere dingen, daar kan het soms een probleem worden. Ik bedoel, hij is 16. Hij heeft dat (misschien) al vaker gedaan. Jij doet het nu voor het eerst. Het hoeft geen probleem te zijn hoor, want het kan nog steeds. Maar hij zit niet op hetzelfde niveau van de liefde te bedrijven. Volgensmij heb ik het heel krom uitgelegd, haha :cold_sweat:

Precies.

Bedankt heb nog even met hem erover gepraat en ik denk dat ik er wel klaar voor ben was een beetje gestresst omdat ik niet weet hoe het moet maar denk dat het helemaal goed komt dankje voor jullie reacties :bowing_man:

In het kort bij twijfel gewoon niet doen!

Je bent 13, ik vind eigenlijk dat je te jong bent om dat al te gaan doen… Je moet het natuurlijk helemaal zelf weten, maar dat hij aangeeft dat hij wil dat dat je hem pijpt, vind ik persoonlijk raar. Dat moet gewoon gebeuren wanneer je er klaar voor bent, daar moet hij niet om vragen.

Leeftijd is maar een getal.