Relatie met een boer

Hoihoii,

Ik heb een (misschien beetje gek) vraagje,zijn er hier mensen die een relatie (of misschien wel getrouwd, idk) hebben met een boer? Zo ja, doe je zelf ook een opleiding/werk je in de richting de agrarische sector en zie je het voor je om samen de boerderij over te nemen? of doe je een totaal andere opleiding/werk je totaal ergens anders en lijkt het je wel supergaaf om op een boerderij te wonen en evt mee te helpen?
Gewoon even benieuwd naar verhalen haha,

xxx

Nee,nooit een relatie met een boer gehad :’)

Ik zie mezelf dat absoluut niet doen, want dat betekent dat ik me met iemand ga settelen en me ga binden en daar krijg ik nog meer rillingen van dan van de geur van koeienmest.

Vanwaar de interesse?

Ik heb geen relatie met een boer, maar mijn vader is wel agrariër, dus ik ben wel bekend met de agrarische sector.

Ik zou best samen kunnen zijn met iemand die boer/agrariër is, maar dan wil ik wel mijn eigen ding kunnen blijven doen. Ik zou dus ook niet samen het bedrijf over nemen/runnen, want daar ligt mijn interesse gewoon niet.

Ik hou ervan om buiten te zijn en om met dieren bezig te zijn. Zelf doe ik een opleiding waarbij ik niet iets met dieren of buiten te maken heb. Daarom lijkt het me echt geweldig om op een boerderij te wonen later en een relatie te hebben met een boer (ik woon nu ook op een boerderij) Maar ik vroeg me gewoon af of er meer mensen zijn die dit ook hebben of juist zelf ook een agrarische opleiding doen… haha :slightly_smiling_face: