Relatie met de beste vriend van mijn vriendje

Hee,
Ik heb in het forum gezocht maar ik kon hier geen ander topic over vinden dus maak ik maar een nieuwe aan. Mijn vraag aan jullie is of jullie het vinden kunnen om straks als het met mijn vriend uit is metg zijn beste vriend te gaan. Ik heb nu al acht maanden met Bart maar ik praat ook erg veel met zijn beste vriend. Dylan. En ik heb het gevoel dat Dylan me ook hints geeft. Ik kan het veel beter met hem vinden. We denken over alles hetzelfde. Alleen heb ik het gevoel dat ik hem leuk begin te vinden, mijn eigen vriendje steeds minder dus het gaat binnekort ook wel uit. Maar vinden jullie het kunnen om even later weer met Bart zijn beste vriend Dylan te gaan? En dan zit ik nog met iets Dylan is iets kleiner van lengte. Wat vinden jullie ervan?

Bedankt alvast,

Ik zou nergens zomaar vanuitgaan als ik van jou was.

dat zou ik echt een kutstreek van je vinden,
je vriend dumpen voor zijn beste vriend.

maar hey wie ben ik…

… je bent gek. Jij wilt een relatie van 8 maanden weggooien, omdat je misschien kans maakt bij zijn beste vriend? Je brengt jezelf zo alleen maar in de problemen, je maakt een relatie stuk van jullie, de vriendschap van hun maakt je ook nog eens kapot, en dat vind ik gewoon echt egoïstisch (alleen maar omdat je ervan uitgaat dat jullie toch uit elkaar gaan omdat het steeds slechter gaat… kind… doe er dan wat aan!! O.O)

Lekker handig dit, eerst je vriend dumpen dan met ze beste vriend gaan. Die zullen dan ook geen vrienden meer zijn :’)

en als ik jou was zou ik er maar rekening mee houden
dat die Dylan eerder voor z’n beste vriend kiest dan
voor jou, dus dan heb je straks niemand meer.

Als zoiets mij geflikt zou worden zou ik én me ex-vriend en mijn beste vriendin echt zoooooooo tering hard naaien. Ik zou ze bijna vermoorden.

Ik zou het niet doen. Je maakt een relatie kapot, je maakt een vriendschap kapot, of je blijft dadelijk alleen achter met 2 mensen die je een vals kreng vinden. Bij mij zou de keuze snel gemaakt zijn.

Kan het trouwens niet zo zijn dat je die Dylan meer leuk vindt om de spanning? Na 8 maanden relatie ben je vaak al minder verliefd, is je vriendje “gewoon” geworden en mis je de flirt. Kan het daaraan liggen in plaats van aan die Dylan zelf?

Dat is echt walgelijk! Nee, ik zou het uitmaken met je vriend en niet iets met z’n beste vriend beginnen, mits Bart dit goed vindt. Wat me overigens heel erg sterk lijkt.

Zo maak je ook de vriendschap tussen hun kapot.

Ik maak het niet met Bart uit omdat ik voor zijn beste vriend ga. Maar omdat Bart zichzelf geweldig vind en niet aardig meer is. Niet omdat ik dus niet meer van hem hou. En ik zeg dat ik bang ben dat we opeens staan te zoenen straks.

Jongens zijn niet zo makkelijk als je denkt, als die twee echt beste vrienden zijn zal Dylan nooit iets met jou nemen als Bart dat niet wil. En als je je vriendje niet meer leuk vindt, probeer het anders te doen, zorg dat je weer die gevoelens hebt die je (hopelijk…) had toen je verkering met hem nam. Acht maanden is niet niks, en ja, het is echt een ontzettende kutactie als je dan met zijn beste vriend gaat.

Ja maar het gaat al een tijdje slecht, en dat heb ik hem ook wel gezegt maar er veranderd niets… Ik ben er echt stuk van. En het wordt ook moeilijk om het uit te maken.
Maar ik vroeg me gewoon af of jullie het dan bijvoorbeeld wel kunnen vinden om een half jaar later met Dylan te gaan?

Kies dan geen van beiden als je

1. Je relatie al de goot in laat lopen zonder er wat aan te doen (ipv voorspellen kan je het ook verhelpen, maar kennelijk geef je niet genoeg om hem)
  2. Vriendschap tussen deze 2 verstoort
  3. Mogelijk de kans hebt dat hij je niet zitten vanwege het uitmaken met zijn vriend voor hem
  4. Sowieso al de kans hebt dat hij je niet zitten.

Veel plezier met het maken van je keuze.

ik zou dr als ik jou was nog even goed over nadenken.
maar als het een serieuze relatie was met Bart, dan zou ik niet meteen met zijn vriend gaan.
Dat kan je gewoon niet maken.

Nou Dylan weet dat ik over uitmaken denk, en hij is het met me eens dat het beter is. Hij wordt ook niet goed van Bart, hij doet opeens heel anders. Maar ik kijk nog wel even en denk er goed over na. Bedankt voor jullie hulp!

als ik jou was zou ik het uitmake met je vriend
&niet voor zijn beste vriend gaan!
want je maakt hun vriendschap stuk
want zou jij het leuk vinde als jou beste vriendin iets met je vriendje kreeg?
nee toch (:

Nee.
Maak het uit met je vriend en laat die andere jongen gaan.
Er zijn genoeg leuke jongens, dat doe je je vriendje gewoon niet aan.
Hoe zou jij je daardoor voelen?

Nou het klinkt gek maar mijn beste vriendin past meer bij mijn vriendje. (partner ruil gaat ook te ver). Dylan is nu gewoon een goede vriend en misschien moet ik het zo maar laten.

Tuurlijk doe je dat niet !
weet je hoe lullig dat is voor die bart, je hebt 8 maanden met hem en maakt het uit voor die Dylan. ;s
nou lekker dan, dan lijkt het net of je Dylan & bart hun vriendschap uitelkaar wil halen ofzo, aangezien je dan opeens met die Dylan gaat.