Relatie maar andere jongen in beeld

-

je wil je relatie niet zomaar opgeven, maar als die andere jongen jou wel echt leuk vind wel?
als je het dan wel wil opgeven dan kan je het nu net zo goed sowieso opgeven. natuurlijk heb je een hele lange relatie en wil je dat niet zomaar kwijt, maar je wil het wel kwijt als die ander wel iets met jou zou willen. dan zou ik er gewoon mee stoppen, je vriend lijkt nu gewoon een optie voor je te zijn…en dat moet natuurlijk niet. je chat met die andere jongen dus dan zoek je toch wel een beetje aandacht van een ander, dat zegt al best veel, vind ik.

Ik denk dat je het contact met de nieuwe jongen moet afkappen.
Via een chat gevoelens krijgen is niet okee. Niet als je al 3 jaar een relatie hebt en weet hoe het echte relatieleven werkt.
Praat met je vriend dat de sleur erin zit, hoe je je voelt, dat je de uitdaging mist.
Plan opnieuw dates en maak het weer spannend.
Ik zou 3 jaar relatie niet opgeven door een nieuwe jongen via stage die een beetje volwassener is. Al helemaal niet via feesjboekchat.

Je moet eerlijk zijn tegenover je vriend. Dus uitmaken als je het niet meer ziet zitten met hem. Als je hem aan het lijntje houdt is dat heel egoïstisch, ook als die andere jongen niet in beeld zou zijn.

so true. Aan de andere kant, shit happens. Zat in een lichtelijk vergelijkbare situatie. Zulke dingen gebeuren nu eenmaal en je moet keuzes maken. Je kunt niet twee jongens aan het lijntje houden!

Tuurlijk, je moet er ook proberen nuchter onder te blijven.
Maar je wel afvragen wat je gevoel zegt. Anders hou je jezelf voor de gek.
Denk wel dat ze zich af moet vragen waarom ze een andere jongen leuk vindt?
Omdat ie iets volwassener is dan haar huidige vriendje? Hello, hij is 26. Levensfase verder.
als je niet uitspreekt wat je dwars zit, kan je vriendje dat niet rieken.

Bedankt voor jullie reacties.
Ik denk idd dat het beter is als ik gewoon stop met chatten met die jongen.
Ik zie hem toch alleen nog volgende week op stage en dan ben ik klaar (als alles goed gaat).

Ik vind het nogal flauw dat je je relatie alleen maar wil stopzetten als je zeker bent van iets nieuws met die andere kerel… Serieus, het zit niet goed in jullie relatie als ik het zo hoor, dus stop ermee. En dan zie je wel wat er voor in de plaats komt.

Ja, dit dus. Beter had ik het niet kunnen zeggen…

Als je echt van je vriend hield, dan zou er toch geen tweede jongen geweest zijn? Of praat ik er nu te makkelijk over haha?
Sorry ik heb je verhaal niet helemaal gelezen, maar dat wilde ik je toch meegeven.
Maar een relatie waarin je een ander iemand leuk vind is natuurlijk niks he.

Je denkt nu dat die nieuwe jongen perfecto is , maar hoe kan je dat nu al weten? Elk meisje met 'n lange relatie maakt dit wel eens mee en eerlijk? Je eigen goede ouwe vriend blijft de beste keuze. Natuurlijk is het overweldigende gevoel er niet meer in jullie relatie maar als je zoveel hebt meegemaakt met elkaar, en jullie zijn erdoor gekomen…Is hem opgeven voor iemand anders 't dan wel echt waard? Maar, al bij al vind ik het erg sneu voor je vriend dat je hem wil opgeven als de andere jongen jou leuk vindt. Dan kan je er toch beter mee stoppen, niet?

Zulke dingen gebeuren en ik ben het niet eens met alle reacties dat het slecht is dat je iemand anders naast je vriend leuk vindt en dat het sneu is dat je het op wil geven. Ik zat in een zelfde situatie en ben tevreden met de keuze die ik gemaakt heb. Dat neemt niet weg dat je over die keuze goed na moet denken. Bedenk je ten eerste dat als je nu zomaar je relatie op zou geven voor een andere jongen, wie zegt dat je het bij die andere jongen niet ook doet als er weer iemand langs komt? Gooi niet zomaar een relatie weg zonder goed na te denken.

En wat hierboven ook al gezegd is praat met je vriend! :slightly_smiling_face: Vertel hem eerlijk wat je dwars zit en probeer tegelijkertijd het contact met die jongen af te kappen. Lukt dat niet, dan is er wat mis. Lukt dat wel, dan is het gewoon een fling, zoals het merendeel van de mensen die wel heeft naast een relatie ;-).Oo en mocht je er niet uit komt, stuur gerust een note. :slightly_smiling_face:

Ik denk dat je interesse krijgt in een ander omdat je het vertrouwen in je huidige relatie kwijtraakt. En daarom is hij misschien interessant geworden omdat hij voor jouw idee wel heeft wat je vriend niet kan bieden. (Maar wees er zeker van)

Ik zou als ik jou was eerst die ‘man’ van 26 uit je hoofd zetten en goed nadenken over je huidige. Maak hierover je keuze. Wil je nog verder? Houd je nog van hem? Ga je hem missen als je het uitmaakt? Of stellen de ruzies niks voor en is hij het helemaal?

En dan zie je vanzelf wat voor effect je keuze heeft op je vraag wat je nu moet doen.