Relatie loopt niet zo lekker.

Hee Girls,
Mijn boyfriend en ik hebben allebei beetje een lastige periode.
Mijn ouders gaan scheiden, heb momenteel geen school, en geen werk.
(ben druk bezig wat te zoeken hoor, en school gaat helaas pas volgend jaar nemen me in febr gwn niet aan…)
Me vriend ook geen school en werk.
Merk dat we er beide beetje gestressed door zijn. als we afspreken doen we ook niet egt wat samen. hij gamed en ik kijk n serie ofzo.
Ik mis onze relatie best.
Heb hem al paar keer gezegd hoe we hiermee om moeten gaan en of we niet wat dingen kunnen afspreken in onze relatie.
waarop hij antwoord: het word allemaal wel beter als we beide school/werk hebben.
Maja. ik voel me er best verdrietig over… ik heb het gevoel dat onze relatie hier onder lijdt.
En ik weet niet wat ik nu nog moet proberen.

Ook ben ik best afhankelijk van hem. &ik mis hem veel nu laatste tijd…
geld om ergens heen te gaan hebben we niet echt, ofja ik heb nog wel wat geld. maar ik ga niet telkens voor hem betalen.
Hebben julie ook zo’n situatie meegemaakt en hebben jullie wat tips.

Ik heb nu ook geen school, heb gelukkig wel werk geregeld.

Zorg eerst dat je je eigen leven een beetje op de baan hebt. Zorg dat je werk krijgt (via familie/vrienden) zodat je wat onder de mensen komt. Als jij het in je eentje gezellig kan hebben, dan kan je daarna vragen of je vriend ook aan jullie relatie wil werken. Als hij zegt ‘over een jaar is het weer gezellig’, dan moet je hem toch een beetje pushen om echt iets aan jullie relatie te doen. anders zou ik het uitmaken

Ik zou echt niet weten wat je moet doen want ik zit niet in zo’n situatie maar ik wil je wel ff veel succes wensen en hoop dat het goed komt!

Dankjewel!
Ja ik hou evengoed heelveel van m, en ik weet hoe hij is.
Ken m namelijk al wat langer.
dus ik hooop echt dat t goed komt dn…