Relatie komt van 1 kant

He meiden,

Ik heb aankomende donderdag 1,5 jaar een relatie.
het eerste jaar was echt super, elke dag samen… leuke dingen gedaan, met elkaar gelachen, met elkaar gehuilt, en het ging allemaal super snel.
maar de laatste paar maanden is dit heel erg verandert, ik snap wel dat het voor hem nu een beetje vanzelfsprekend word. ‘‘Ik heb nu een vaste relatie, dus alles zit wel goed.’’ Maar toch voelt dit al heel lang niet goed, we zien elkaar nog maar 2 keer in de week en smsjes en telefoongesprekken moeten allemaal van mijn kant afkomen. Heb al meedere keren proberen duidelijk te maken dat het nog steeds van 2 kanten af moet komen. We zijn nu maand verder en er is nog niks verandert, wat kan ik nu nog doen? begin er een beetje zat van te worden…

Sorry voor het lange bericht!

Er duidelijk met hem over praten. niet “proberen duidelijk te maken”, maar hem laten weten waar hij aan toe is!

dat had ik ook. en er kwamen bij ons ondertussen ook nog ruzies bij over van die domme kleine dingen. nu is het uit… als ik jou was zou ik maar eens gaan dreigen. met als het niet veranderd hoeft het van mij niet.
ik weet hoe je je voelt het is heeel kut. maar ik ben nu eigelijk wel blij dat het uit is. ik ben ook alweer een beetje met andere jongens gaan flirten. en ik merk echt dat ik die aandacht wel heb gemist bij mijn ex. je moet niet denken ooo zo erg vind ik het niet want zo kan het niet 3 maanden hou je nog wel vol maar daarna word het echt vervelend er komen irritaties enzo.
en laat eens wat minder van jou kan horen kijken hoe hij daar op reageerd

Heb het ook gehad, idd als je dan een tijdje na het uit is weer flirt met jongens dan weet je weer hoe het voelt als het van 2 kanten komt.

Echt met hem over praten en zeggen dat je er anders geen toekomst in ziet met hem, hij moet nog wel zijn best blijven doen.

ik zie mijn vriend maar 2 keer in de maand XD

maar , praat duidelijk met hem… maak duidelijk hoe je je voelt en wat je van hem verwacht en wat hij van jou kan verwachten …

vraag ook naar zijn dingetjes, vraag hem waarom hij eigenlijk zo doet , of dat jij misschien overdrijft ( in zijn ogen )

succes

Zwaar kut…
Hoe toevallig!!? Ik heb donderdag 5 jaar!! en nog steeds is alles superleuk en fijn samen, dus ik denk dat jij duidelijk met hem moet gaan praten.

Controleer je hem veel, qua bellen/smsen? Misschien moet je minder smsen, minder van je laten horen, dat helpt wel vaak. (ervaring), want ja dan happen ze meer;)

Sterkte…!!

Oja en er is heeel veel gebeurd in onze relatie, met name persoonlijk, sterfgevallen, ziektes/operaties bij hem etc etc, en we zien elkaar heel veel. Ik woon zo wat bij hem, behalve als hij nachtdienst heeft, dan ben ik thuis.
Ik ben zeker wel 6 dagen p/w bij/met hem…