relatie heeft een boost nodig

heee meense,

ik heb een vriend, maar op dit moment ben ik het aardig aan het verknallen bij hem. We hadden gister dus ook een soort van korte ruzie. Ik ben het aan het verknallen (tegen mijn zin in natuurlijk) doordat ik best onzeker ben over onze relatie en ik bang ben dat hij bij me weg gaat. Hij zegt dat dat toch wel ooit gebeurt en we gewoon moeten genieten voor zolang het duurt.

Nja om deze ruzie en ‘dip’ goed te maken, wil ik iets voor me vriend doen en ik hoop dat jullie daarbij kunnen helpen.
Ik dacht aan twee dingen:

• 1 ding om te laten zien dat ik om hem geef, om hem wat blijer te maken met me.
  • een dagje iets leuks doen. Zodat we weer even een leuk dagje hebben.

Maar ik weet zelf niet zo goed wat. =\ Any ideas?

xx

Gewoon lief voor hem zijn…
En niet lullig bedoeld… maar als hij nu al zeker weet dat het niet voor altijd zal duren… ik zou er zelf niet al te veel energie in stoppen…

precies het zelfde probleem…

Om te beginnen vind ik hem wel een beetje negatief.
Hoezo gaat toch wel ooit bij je weg?
Dat hoeft toch ook helemaal niet ook al ben je pas 17?

En over je vraag:
Je kunt heel veel leuke dingen doen!
Bijvoorbeeld naar de winterefteling of een samen gaan schaatsen ofzo.

En mijn vriend vindt het altijd leuk om aan kleine dingetjes te merken dat ik van hem hou.
Ik heb wel eens een briefje op zn kamer gelegd met iets liefs.

Het komt wel goed meid :slightly_smiling_face:

dit dus ,
dat hoort een jongen niet te zeggen .
die hoort te willen dat jullie voor altijd samen blijven !
natuurlijk moet je realistisch blijven , maar kom op , zo moet je niet denken . dus , ik zou er ook mee kappen , of erover praten . en dan echt heeeeeel goed praten & vragen waarom hij dat zegt !

Hij bedoelde t ook niet zo, t klinkt iets lulliger in me beginpost dan wat hij bedoelde :stuck_out_tongue: Want er zit ook wat omheen zegmaar.
Want ik zei dat ik bang was om hem te verliezen. hij zei: ikwil niet lullig zijn, maar ooit ben je mij een keer zat of andersom. Dus ipv nu paniekerig te doen kanje beter van genieten.
Dat denk ik zelf ook hoor, ik denk echt niet op mijn 17e dat ik voor altijd bij een jongen blijf, hoe gek ik ook op hem ben. :wink:

@ATRID_ : tja ik kan voor geen meter schaatsen;p mja kan hij mij me helpen. winterefteling is wel leuk ja! ik zal het eens voorstellen. Hm ja heb laatste tijd dat ik hem af en toe een lief smsje stuur. Briefjes is ook wel een idee ja. dankje! ik hoop dat het goed komt.

Denk niet dat hij het zo bedoelde. Meer zoals je kunt beter nu lol maken dan dat je steeds zit te stressen over wat er later gaat gebeuren met hun relatie, dat heeft geen zin. (+het dreigement dat als het zo blijft, heit dd niet lang zal duren maar dat is voor haarzelf ook wel duidelijk, anders opent ze dit topic niet).

Ik ben al gestopt met lezen bij: “Hij zegt dat dit toch ooit wel gebeurt” Wat een bullshit, ik zou hem meteen dumpen…

En hierboven zeg je dat hij bedoelt; ooit ben jij mij zat of ik jou… Nou lekker dan? Ik zou zo’n vent niet willen in elk geval :wink: Ik zou geen moeite meer doen op dat moment voor de relatie…

dagje pretpark is idd heel leuk! :slightly_smiling_face:
en verder ben ik zelf ook heel slecht in dit soort dingen dus ik kan je niet helpen verder, sorry.
up, dus haha

Waarom moet je het bewijzen?
Er valt niks te vertroetelen.

Voor een goede boost moet je gaan wandelen en praten.
Gewoon uitspreken wat je dwars zit en daarna verkleumd neerploffen ergens voor een warm drankje.
Geen poespas uit de kast halen, anders kan je na ieder meningsverschil de toeters en bellen uit de kast halen.

Klopt, je hebt gelijk.
Beetje tegenstrijdig met mn vorige reactie haha.
Maar anders blijven de problemen onopgelost en daar schiet je natuurlijk niks mee op. Maar je zou eventueel daarna iets kunnen gaan doen als je dat perse wil natuurlijk?
Oke, je hebt niks aan mij met mn wisselende mening ;p

We hebben geen meningsverschil. Hij bedoelt dat we gewoon lol moeten maken ipv dat ik me zorgen loop te maken over dat het evt uit gaat.
Want dit is voor hem en mij niet leuk. Daarom moeten we even wat leuks doen, omdat we de laatste tijd ook eigenlijk alleen maar op de slaapkamer hangen.
Het moet weer even wat leuks doen, zodat ik het vertrouwen meer terug kan krijgen en hij het ook weer leuker vindt. :wink:
Hij is degene die er gewoon lol in heeft, terwijl ik zit te paniekeren wat nergens voor nodig is. En ik begrijp best dat hem dat irriteert (want dit is niet de 1e ‘ruzie’ daarover). En om die kleine irritatie een beetje tegen te gaan wil ik wat liefs voor hem doen.

Ik vind het trouwens wel goed dat jullie hier reactie op geven hoor, want kan dat ik misschien blind aan het worden ben.

@xoxorosalie zat ik inderdaad ook aan te denken. (: al weet ik dat hij walibi niks vindt… hij si vrij kieskeurig. ik zal het hem wel even voorleggen.

Nee ik snap je verwarring wel hoor.
Wij vrouwen zijn pleasers. Vooral in onzekere tijden en als vriendlief dan ook nog van dat soort uitspraken gaat doen kan je jezelf helemaal opvegen.

Alleen, meningsverschillen/ruzies/obstakels horen in een relatie.
En dat kan breken of maken.
Maar als vrouw hoef je dan niet alles uit de kast te halen om je vriendje een beter gevoel te geven. Hij is in dit geval degene die jou aan het twijfelen brengt door dat soort uitspraken te doen.
En dan moet jij het goed gaan maken?
Zo werkt het niet. Dan is het hoofdstuk afsluiten en verder gaan waar jullie gebleven zijn.

Kijk, doen jullie weinig leuke dingen samen. Dan kan je idd een pretprak opzoeken of een dagje weg. Alleen dat kost mega veel geld.
Om de hoek naar het park of met de trein naar Scheveningen is goedkoper.
Een lief berichtje over de sms is ook al voldoende.
Maar, geen please gedrag!

Walibi gaat na fright nights toch ook al dicht voor de winterstop?
Naja ik persoonlijk begrijp het niet helemaal, ik vind de opmerking knap lullig. Maar als je dan toch iets wilt doen, een boost geven, is straks in de winter schaatsen wel leuk, vaak zijn er kerstmarktjes met zo’n ijsbaan, en warme chocomel, dat is echt romantisch. Of als je toch altijd op de slaapkamer bent kun je het daar ook eens spannend maken, met lekker eten ofzo, en kaarslicht, en misschien hem daarna nog verrassen met een massage in sexy lingerie ofzo :stuck_out_tongue: Dat doet het altijd goed bij mannen!

@kraplapje heb je zeker gelijk in, voor we niks hadden was hij degene die juist ‘pleasde’. Nou we wat hebben heeft hij zoiets van: ‘ik heb dr, ik hoef minder moeite te doen’ en ben ik inderdaad degene die t doet. Maar het is 2x eerder uitgeweest, daar komt mijn onzekerheid vandaan. Niet van de opmerking :wink:

Jaa, zoals ik eerder zei, hij is nogal kieskeurig. Dus zal hem vragen of hij t leuk vindt om te treinen ergens naartoe. (: dankje.
Oke, nja niet dat ik van plan was om met een bos rozen voor de deur te staan. :’)
Okeokeoke haha ik zal t niet doen.

Huh, weet je hoe raar dat hij zegt: dat gebeurt ooit toch wel. Dat kun je helemaal niet weten, en als je het wel weet kun je het maar beter meteen uitmaken.

@kaashaas omdat elke relatie ooit uit gaat, tenzij je trouwt etc natuurlijk. Maar daar denk ik (en me vriendje dus ook) helemaal nog niet aan.
Dus het gaat ooit een keer uit, maar zolang we het leuk hebben, hebben we het leuk en hoeven we het niet uit te maken. Alleen doordat ik me stress juist omdat ik bang ben dat het uitgaat, wordt het minder leuk. Het werkt averechts. Dus als ik gewoon plezier maak ipv denk aan dat ik hem kan verliezen, blijft het langer leuk. Het is een soort geruststelling. Net zoals: je gaat toch ooit dood, dus niet stressen dat t nu kan gebeuren maar plezier maken.

Sorry, dat is toch geen liefde… Zeggen dat het toch wel ooit uit gaat… Waarom heb je dan een relatie? Om de seks en zoenen? Kun je toch net zo goed iemand hebben die de ware voor je is…

Ik vind dat jij heel raar tegenover je relatie staat als jullie beiden al zeggen; oh het gaat toch wel eens uit, maar we kunnen nu leuk hebben. Dat is geen liefde…
Toen ik verliefd was, en zosals de meesten die ECHT verliefd zijn, die denken allemaal : Wauw ik ben zo verliefd, ik wil voor altijd met hem zijn, kindjes krijgen, trouwen etc.
Naja je moet het zelf weten, uiteindelijk ga je er toch wel aan onder door als je er zo tegenover staat…

@xMiss_carolaa: Iedereen is op een andere manier verliefd. De 1 denkt inderdaad alleen maar aan kindjes krijgen, trouwen enzovoort. De ander is wat realistischer en denkt daar anders over. Ik vind het behoorlijk voorbarig van je om alleen maar met die gegevens te zeggen dat het geen liefde is. Zo vind ik dat het naief is om op een manier als de jouwe in een relaties te staan maar dat betekend niet dat ik het veroordeel zoals jij doet bij de relatie van de topicstarter.

Feit is gewoon dat de meeste relaties weer uit gaan en dat 1 op de 3 huwelijken ook weer eindigen. Ik durf best te zeggen dat mijn vriend en ik op het moment de ware voor elkaar zijn. Maar mensen veranderen en het kan nou eenmaal zo zijn dat je allebei zo dusdanig veranderd dat je gewoon niet meer bij elkaar past.