Relatie en dan

Hee

Mijn crush zegt dat het toch iets extra’s heeft als je een relatie hebt.
Maar wat bedoelt hij nu met extra…

Wat denken jullie ?

Xx

Gewoon, het gevoel hebben dat je echt samen bent. Dat jullie bij elkaar horen.

Ja, het gevoel dat je samen bent. Dat je alleen voor elkaar gaat.

Sex :wink:

Ik vind persoonlijk het label ‘relatie’ zo overbodig.
Als je echt gek op elkaar bent en elkaar vertrouwd hoef je er niet zo nodig een naampje aan te geven voor mijn gevoel. Nu heb ik wel een ‘relatie’ maar het voelt gewoon exact hetzelfde als ervoor, het is dat hij tegen al z’n vrienden wilde opscheppen dat ik officieel z’n vriendin ben haha.

Volgens mij veranderd er niks als je een relatie hebt. Tenminste dat vind ik :slightly_smiling_face:

nee, maar het krijgt wel ineens betekenis als je vriend het naampje er niet aan wil geven ^ dat is namelijk heel kut. Ik ben ook al een half jaar samen met mn vriend maar ho maar dat hij dit op FB zet. Hij vind dat ik hem moet vertrouwen en dat ik me niks moet aantrekken van wat andere mensen denken. Heb bet nu redelijk kunnen accepteren. Mijn vertrouwen ging gelijk achteruit, dacht gelijk van okee je wil het niet openbaar op FB zetten, heb je wat te verbergen ofzo? Vind het nog steeds dom, maar oke kan hem moeilijk veranderen.

Dat het serieus is. Dat jullie op elkaar kunnen rekenen.

Had ik eerst ook hoor, maar hij heeft het toch op FB gezet. Sja het boeit me niet zo, ik weet dat hij hoe dan ook trots op me is als vriendin dus ik heb niks te vrezen. Hij heeft het toch maar op FB gezet uiteindelijk omdat een meisje maar achter hem aan zat. En toen dacht hij: dit kan ik oplossen zet gewoon op FB dat ik bezet ben hoeven ze ook niks te proberen.
Aghja elke jongen is anders, en elk meisje ook.
Mij boeide het niet zo dat het niet op FB stond, ik weet namelijk hoe onze relatie is en dat het goed gaat hoe dan ook. Dus maakte me er niet druk om.
Maar snap het opzich wel hoor :wink: