Relatie (begonnen) zonder technologie/social media

Ik ben eigenlijk heel benieuwd wie een vriendje heeft waarvan de relatie niet via social media is ontstaan.
Zelf heb ik mijn vriend leren kennen via school (hij zat afgelopen jaar bij mij in de klas) en we hebben ieder gesprek gewoon face-to-face gehad en bellen elkaar alleen als het belangrijk is (dus wanneer we gaan afspreken). Als ik hem niet zie (face-to-face) praten we dus verder niet met elkaar (de hele dag).

Zijn wij de enige of hebben nog meer meiden zo’n relatie? :slightly_smiling_face:
(disclaimer: ik heb er zelf geen problemen mee, ik ben alleen benieuwd naar jullie verhaal omdat het volgens mij bijna niet meer voorkomt en bijna iedere relatie online is ontstaan)

mijn eerste lief had ik leren kennen op sportkamp, dus zonder techologie en shit

Mijn ex, eerste vriendje, heb ik leren kennen door auto’s! Zijn pa kwam vaak bij mijn buren en vond in eerste instantie de auto toch een stuk leuker dan hem haha.
We hebben daarna wel altijd via msn en app gepraat.

Huidige vriend via internet leren kennen.

Mijn vriend is een vriend van de vriend van mijn beste vriendin :grinning_face_with_smiling_eyes: Via via dus.

Mijn vriend ken ik van mijn vereniging en pas na twee maanden flirten/zoenen etc. vroeg hij m’n nummer. En dat was vooral omdat het toen zomer was en we elkaar niet meer vanzelfsprekend zagen. Pas toen we (drie maanden later) echt een relatie kregen begonnen we meer ‘technologisch contact’ te hebben, daarvoor waren het alleen appjes met ‘Zie ik je vandaag nog?’ en ‘Ja, tien uur, mijn huis.’ Best makkelijk :stuck_out_tongue:

mijn vriend is de neef van mn ex :cold_sweat: dus ook niet social media.
Mn ex dan weer wel via social

Volgens mij komt dat echt nog vaak genoeg voor. Ik ontmoette mijn vriend via een vriendin. Maar het flirten en het uitvragen was wel via Facebook.

Mijn ex leerde ik kennen op een festival. Ook nooit veel via social media contact gehad, maar gewoon face-to-face idd. Toen ik na een paar jaar naar Belgie verhuisde skypten we wel veel.

Wow, dit vind ik echt bizar eigenlijk… Ik dacht altijd dat de meeste relaties gewoon in het echt ontstonden? Zou niet weten hoe je zoiets via internet zou moeten doen.

Mijn vriend heb ik ontmoet in de kroeg.

Ik was aan het werk en hij stond aan de bar… aan het einde vd avond heb ik met een watervaste stift m’n nummer op zijn arm geschreven.
Hij belde de volgende dag en de rest is geschiedenis! We hebben nooit veel geappt eigenlijk… meestal spraken we af voor een dag als de vorige date geweest was.

maar we woonden na een maand praktisch al samen, dus dan is technologie ook niet echt nodig :dry:

uh ja ik heb m ontmoet op een feestje en toen hebben we eigenlijk ook al afgesproken dat we een keertje samen naar de dierentuin gingen enzo
vervolgens wel veel met 'm zitten appen, maar dat was gewoon om het daten heen en we hebben elkaar eigenlijk verder wel gewoon echt leren kennen op de dates enzo

ken vrijwel geen mensen die via social media oid een relatie hebben geloof ik? beetje vreemd topic in mijn ogen, maargoed

Ik heb mijn vriendje op het strand ontmoet :3 hij durfde niet op mij af te stappen vet schattig en dus deed zijn vriend dat voor hem. Toen hadden we wat gepraat enzo en daarna gingen we even het water in, elkaar helemaal nat gemaakt haha was echt super leuk en dus hadden we nummers uitgewisseld enzo. Na veel gepraat te hebben en nog een paar keer wat te hebben afgesproken is het mijn vriendje geworden haha :’)

Ik ken echt maar vrij weinig mensen die hun relatie zijn gestart via social media! maar ach, mensen verschillen.

Zelf heb ik mijn vriend ontmoet op een feest. Ook heb ik ook maar vrij weinig contact met mijn vriend via social media, maar we wonen dan ook samen dus het is niet echt nodig haha.

Ja mijn vriend is een vriend van me broer

School :slightly_smiling_face:

uh ja dat snap ik, maar die mensen ken ik ook niet

Mijn ex was mijn collega en de relatie is voornamelijk op het werk ontstaan. Mijn huidige vriend heb ik via Tinder leren kennen. :’)

We waren met school in utrecht en mijn vriendin was bevriend met zijn vriendengroepje. Dus daar gingen we bijstaan en zodoende zijn we begonnen met praten en elkaar poken. Op de busweg naar huis zat ie schuin achter mij en hij was me de hele tijd aan het poken (ik kan daar zacht uitgedrukt niet tegen want dan reageer ik behoorlijk spastisch).

Ons verdere contact ging uiteindelijk wel via facebook, vooral met poken. Maar hij heeft me wel in het echt gevraagd of ik zijn vriendin wilde zijn.

ken er ook zat!

mn beste vriendin kent haar vriend via Tinder

mn vriends beste vriend kent zijn vriendin via Badoo…

het gebeurd genoeg hoor :flushed:

Ik ken mijn vriend via de middelbare school. Toen hadden we nog geen smartphones en mijn vriend had nooit facebook. Dus toen ging alles ouderwets via sms en msn :’)
Nu spreken we wel via whatsapp, omdat dat dat nu eenmaal gratis en makkelijk is.