Relatie advies?

Hee meiden,
Nou aangezien ik niet een expert ben op het gebied van liefde, hoop ik dat hier wel wat experts rondlopen.

Ik heb nou iets van twee maanden een vriendje (ben 15). Hij is heel lief en bij hem lijkt alles vanzelf te gaan en het voelt alsof we al superlang wat hebben, want zo goed kennen we elkaar en k voel me ook 100% op mijn gemak bij hem. Maar de laatste week/2 weken merk ik dat er iets veranderd is in negatieve zin… We irriteren ons aan elkaar en wat eerst alleen op whatsapp was, zo hebben we nu ook als we bij elkaar zijn de hele tijd discussies en doen soms zelfs een gemeen tegen elkaar, en dit is bijna iedere dag zo. Ik hou heel erg van hem, en ookal zullen sommige mensen zeggen dat het nog erg vroeg is om te zeggen dat je evht van iemand houdt, ik vind dat het niet te snel is en ik weet dat ik van hem hou en hem goed ken.
Maar wat moet ik nou doen, want ookal willen we het totaal niet uitmaken, we hebben het in een emotionele bui erover gehad of het niet beter was om het uit te maken als we toch iedere dag ruzietjes hebben.
Wat zouden jullie doen, is het te snel om het uit te maken en dat het misschien nog goed komt, of moet ik er echt een einde aan maken, want mocht het niet beter gaan dat zou ik in beide situaties ( ruzie en bijelkaar of het uit maken) dood ongelukkig worden.

Vervelend dat jullie ruzies hebben!
Als ik jou was, zou ik eens goed nadenken over waar jullie je nu precies bij elkaar aan irriteren, en waardoor jullie ruzies en discussies dus ontstaan. Doe dit allebei, denk er gerust een paar dagen over na, schrijf het op als je denkt dat je het niet kunt verwoorden of denkt dat je dingen vergeet. En spreek dan een moment af om er samen rustig over te kunnen praten. Misschien zijn het maar kleine dingetjes, en grote kans dat jij je aan dingen bij hem irriteert die hij niet eens doorheeft, en hij andersom bij jou ook.
Laat elkaar ook uit praten, ook al ben je het niet eens met wat de ander noemt.

Ik zou het niet meteen uit gaan maken, als je echt om elkaar geeft. Het kan best een beetje moeite kosten om hier doorheen te werken, maar dat is het dan wel waard. Je komt er dan uiteindelijk alleen maar sterker uit dan voorheen.
Maar overleg het gewoon goed met elkaar. Kijk wat je kunt veranderen, zodat het beter gaat. En als dat echt te veel of te moeilijk is, kun je altijd nog overwegen om toch uit elkaar te gaan.

Succes er mee in ieder geval, meis! Ik hoop dat je wat hebt aan mijn berichtje.

Ik zou er eerst zien achter te komen waarom jullie ruzie maken met mekaar. Als jullie echt om elkaar geven dan moeten jullie hier aan werken. Maar ik vind na 2 maanden een relatie en dan al steeds ruzie niet echt veelbelovend klinken. Dan hoor je juist nog hoteldebotel van mekaar te zijn.