Relatie advies nodig! Iedereen help please!

Heyy,

Ik heb sinds een paar dagen een relatie met een jongen uit mijn klas, hij is zo lief! Ik ga zaterdag naar hem toe, we gaan een film kijken en ik blijf eten, zijn ouders zijn dan niet thuis. Hij vroeg of ik nog een leuke film wist, dus ik heb advies nodig qua films. Het hoeft niet heel romantisch, maar een beetje romantiek er in is niet erg! En ook, wat zijn de do’s en don’ts voor als je net een relatie hebt, dit is helemaal nieuw voor me. Ik heb al twee keer met hem een film gekeken, één keer bij hem thuis en één keer bij mij. En ik ben zo blij dat hij me eindelijk heeft verteld dat hij me leuk vindt! Ik vond hem al 4 maanden leuk, en mijn vriendinnen zeiden al wel dat ze het wel verwacht hadden. Maarja, je weet maar nooit! Ik had dit in geen 10 jaar verwacht!

XO Vera :couplekiss_man_woman:

wat onwijs leuk! gefeliciteerd!
leuke films zijn, comedy + romantiek in 1:
the proposal
what happens in vegas stays in vegas
life happens
just go with it
mr and ms smith

nou ik denk dat dat wel goed is :upside_down_face:
als hij of jij netflix hebt dan kun je ook samen een serie beginnen. dan hebben jullie een reden om vaer bij elkaar te zijn :sunglasses:

en do’s en dont’s : ik zou gewoon lekker jezelf blijven!
veel plezier1 xx

Ik zou wel gaan voor een film die hij ook leuk vindt, zodat niet een van de twee zich te pletter zit te vervelen (want dat heb ik dus wel eens gehad op een ‘date’. Die film was zo vreselijk saai dat ik in slaap viel.

Een goede film om te kijken met een man is Inception. Of The Looper
Of zoiets.
Gefeliciteerd & veel plezier!

Hey Vera,

Ten eerste, gefeliciteerd! (:

Endless love en Letters to Juliet zijn heel erg leuk, maar zit wel best veel romantiek in haha.
Het is altijd moeilijk om met een jongen een film te kijken, omdat de interesse vaak anders is, je kan ook een horrorfilm kijken!
Je hebt en een excuus om je bij hem te verstoppen en dit zijn vaak films voor jongens en meisjes.

Een don’t is om niet de hele tijd op je mobiel te zitten, dit geeft de ander het gevoel dat je, je verveelt en liever met je mobiel bezig bent dan dat je tijd met hem doorbrengt.

En een do, wees vrolijk en natuurlijk jezelf!

Veel plezier zaterdag!
xoxoxo