relatie 20 en 34?

een meisje van 20 die een relatie heeft met een vrouw van 34, wat vinden jullie daarvan? kan het? ja/nee(dit gaat niet over mij)

Ik vind dat leeftijd niks uitmaakt als je verliefd bent (tenzij iemand 13 en 28 is ofzo, want dan is diegene nog minderjarig) Deze twee personen zijn al volwassen dus ik vind het zelf geen probleem zolang hun maar gelukkig zijn.

mijn ex was zelf ook 14 jaar ouder. ik heb er geen problemen mee dus.

Hm, ik heb mezelf altijd voorgenomen dat mijn vriend niet 3 jaar ouder moet zijn dan mij.
Maaar ach, liefde kan zo opbloeien, al is diegene 10 jaar ouder!

Als je 20 jaar bent ben je oud en wijs genoeg om te bedenken of het wel of niet zou werken. Het ligt ook heel erg aan de personen. Bij de ene lukt het wel en bij de andere niet. Ik heb zelf ook een relatie met leeftijdsverschil en bij mij werkt het wel

Ik zou het zelf niet doen (al was het maar omdat ik niet op vrouwen val), maar ze zijn allebei volwassen.

20 jaar is een volwassen leeftijd waarop men rationeel kan nadenken. Ik vind het op zich wel kunnen.

Zelf heb ik wat gehad met een jongen van 28 en dat ging op zich prima (dat het niet prima ging lag in ieder geval niet aan de leeftijd) dus ik vind het wel kunnen. Misschien is dit een enorm vooroordeel of is het alleen bij de mensen die ik ken maar bij homoseksuele stellen zie je volgens mij vaker een groter leeftijdsverschil.

Ik snap nooit wrm mensen voor zo’n veel oudere persoon gaat. In de 20 ben ik nog lang niet klaar met feesten mensen in de 30 vaak wel

^
Tsja, dat zijn weer verschillende eigenschappen he.
Aangezien ik echt niet van het feesten ben.
Overigens hoef ik ook niet met iemand die 10 jaar ouder is dan mij :’)