Rekeningafschrift ING

Ik moet mijn afschriften afdrukken van de ING voor iets maar ik wil sommige betalingen niet laten zien. Kan ik dit ergens ‘uitzetten’? Kan ik bijvoorbeeld ergens aanvinken dat ik in de maand oktober bijvoorbeeld 10 oktober die en die afschrijving niet mee wil printen?

Geen idee…
Je kunt ook een prinstscreen maken en dan de dingen die je niet wilt laten zien een balkje geven.

Maar dan ben ik wel heel lang bezig haha, het moet tot 6 maanden terug. En sommige dingen zijn privé :’)

Nee denk niet dat dat kan. Ben bang dat je dan toch zelf even met paint aan de gang zal moeten. Ik weet niet of het per se gaat om bepaalde betalingen die je wilt laten zien of dat je juist alleen maar sommige dingen eruit wil. Voor dat eerst kun je vast wel een zoekfunctie gebruiken namelijk.

Een instantie moet mijn bankgegevens hebben van mijn rekening van de afgelopen 6 maanden. Ik heb geld gespaard en gestort, en dit zijn bedragen boven de €150 euro, en sommigen afschrijvingen wil ik ook niet laten zien omdat ze anders moeilijk gaan doen :’)

dat telt als fraude volgens mij

Hoezo? Sommige dingen hoef ik niet persé met die instantie te delen, ik bedoel, dat is gewoon privé.

Het lijkt me dat als je het bij de bank moet laten zien, die het alsnog wel opkunnen zoeken als ze dat willen. En als je t niet wilt laten zien kan je het allemaal uitprinten en met zown rol typex aan de gang haha

Ligt er ook een beetje aan wat voor instantie het is of je dat mag verbergen of niet, lijkt mij.

Maar dat valt dan toch op? Ik krijg het allemaal in PDF-bestand, als ik het nou met picasa en paint kon bewerken, dan lijkt het alsof er niet mee gekloot is. Anders krijg ik vragen met: ‘ja waarom heb je dit weggehaald?’ en hun snappen het woord privacy niet :’)

Dit betreft de Dullertstichting. Is een stichting die mij gaat helpen met mijn gebit qua geld etc.
Ik heb net gekeken en ik heb alleen afschriften vanaf 22 augustus, maar ik heb wat bedragen gestort etc.
En ja, ik heb geen zin dat hun daar moeilijk over doen. Want hun begrijpen niet dat je ook ‘contant’ kan sparen en dan kan storten :'D

Als ze je gegevens van de afgelopen maanden willen hebben, kan je moeilijk dingen gaan weglaten lijkt me :’)

Ja dat vermoeden had ik al :slightly_smiling_face:
Ik denk dat je moeilijk dingen achter kunt houden. Als je dat dan verbergt en zij komen er toch achter, heb je een probleem denk ik.

ja dat is fraude. als jij hun financiele hulp nodig hebt willen ze alles zien. dan mag je niet even een paar honderd euro weg laten zodat zij dat niet zien dan is dat fraude omdat die hoge bedragen aantonen dat je hun feitelijk niet nodig hebt.

Die hoge bedragen waren om dingen af te lossen, al is dit niet te zien op mijn rekening. Ik ga niet moeilijk doen dat ze 3x zien dat ik €100 euro stort, maar ik heb 1x €400 euro overgeschreven van een andere rekening naar mijn rekening, maar ik heb aangegeven dat ik die rekening niet meer heb dus dat is niet zo handig :cold_sweat:

Het is niet handig dat je hebt aangegeven dat je die rekening niet meer hebt, nu zorg je ervoor dat je in de problemen komt…

Ja dat weet ik, maargoed. Daar heb ik nu niks aan :wink:

naja prima dan niet, denk niet dat je het voor elkaar gaat krijgen dan.

Ik denk dat je dus gewoon moet opbiechten dat je die rekening wel hebt, een andere manier is er niet echt als ik het zo gelezen heb

Dit telt als fraude en ik zou het zwak vinden als je dat doet