Rekbare kaften

Hee!
Ik heb vorig jaar een paar rekbare boekenkaften voor 50 cent per stuk bij een opruimingswinkel gehaald, maar die hebben ze nu niet meer. Die van de Hema zijn 2 euro per stuk, dat is een beetje veel want ik moet er meer dan 10 hebben. Weet iemand waar ik ze kan kopen? :slightly_smiling_face:

Liefs

Het kruidvat misschien? Aldi, Liddl, ander warenhuis?

Ik heb mijn boeken gewoon met kaft papier gekaft, die rekbare heb je geloof ik niet goedkoper van Hema, beetje duur.

Je hebt nu dan toch al kaften? :’)

Kaft je boeken gewoon… kan je er ook op schrijven. Zoveel moeite is het nou ook weer niet!

Ja, maar ik heb er niet genoeg. (:

Uhm ik had ze gewoon bij van dijk besteld voor 12,50…

nvm

ebay?

Woosh.

Dan kaft je de rest met gewoon papier?

Dat wil ik dus niet. :’)

Die van de kruidvat waren volgens mij 1,50. Maar die vond ik minder leuk dan de hema.

Gewoon papier is heel anders en meer moeite. Snap best dat ze dat niet wilt; anders had ze dit topic ook niet aangemaakt…
Maar vreemd joh, Hema zo duur!
Misschien bij de Action? Anders heb ik ook geen idee :frowning: Maar hoe kun je er nu NOG 10 nodig hebben? Veel joh :frowning:

Ach, kaft ze niet, haha. Kaftpapier gaat kapot en de boeken blijven wel heel meestal, haha.

Ik weet het ook niet, ik heb dit jaar gewoon niet normaal veel boeken echt idioot veel gewoon. Ik heb er nu 4 of 5 gekaft en ik heb er nog iets van 10 nodig.

Twee euro valt ook wel mee per stuk, twintig euro voor al je boeken?
Kan je de rest van je schooltijd nog mee doen, is goedkoper/minder tijd dan kaften.

Misschien valt het voor jou mee, maar voor mij echt niet. (:

*pakt random boek uit tas*
mijne zijn van Dresz to Impress ofzoiets…

http://www.dresz.nl/Default.aspx?t=rekboeken&id=15

hier kun je er een heleboel vinden, de prijzen verschillen volgens mij wel…
succes met je zoektocht!

haha ik had 3 rollen kaftpapier voor 1,50 en nog leuk ook van de kruidvat…
ik kan je niet helpen, up.

was vanmiddag bij de hema, dik op.
zouden ook niet meer komen :S