Rekbare boekennkaft

Heey,

ik moet binnenkort naar school en ik moet 9 boeken kaften maar ik heb eigenlijk geen zin om weer te kaften en aan het einde van het jaar weer weg te gooien. Dus ik dacht dat ik misschien 9 rekbare boekenkasten kan kopen voor 20 euro…
maar ik heb een paar vragen

1. Wat vind jij van rekbar boekenkaften?
  2. Heb je ze zelf? Waarom/waarom niet?
  3. Kan je ze alleen gebruiken voor maar één boekformaat (zo’n A4 papier)
    want anders laat ik het maar… mijn boeken zijn echt gehandicapt elk boek is echt heel anders…

Alvast bedankt

xx’

M’n broer heeft ze wel, hij heeft ze wel maar in een formaat, dus ik weet niet of er meerdere formaten zijn? Ik denk het niet (: Ik vind ze wel leuk, maar ze kosten echt veel geld. Je kan ze trouwens alleen maar op boeken gebruiken met een harde kaft lijkt me. En oh, ik heb ze niet, omdat je op de universiteit je boeken niet echt meer hoeft te kaften :’)

1. Ik vind ze fijn.
  2. Ja ik heb ze, en ik heb nu in 3 jaar tijd steeds een paar kaften gekocht. Ik kaft ook niet al mijn boeken op hetzelfde moment ermee, want ik heb ze niet allemaal in het begin van het jaar nodig. Bijvoorbeeld: Voor biologie heb ik 3 boeken; daar heb ik maar 1 kaft voor want als we boek 1 uit hebben, gebruiken we pas boek 2, en dat geldt ook voor boek 3.
  3. De kaften zijn allemaal even groot, maar je kan ze ook gebruiken voor andere formaten dan alleen a4.

Hmm, ik heb ze gezien voor 2 euro per stuk.
Dat valt toch wel mee? 't scheelt me dan 4 boeken in de volgende jaren…

Ik heb ze niet want ik vind ze nogal onnodig en voor de rest zal ik m’n commentaar maar voor me houden.

Ik vind ze duur :’). Heb zelf gewoon kaftpapier en dat doet het prima. 2 euro per kaftje vind ik echt achterlijk duur aangezien ik een flinke stapel boeken heb, en de 4 jaar hiervoor werkte papier gewoon ook.

Ik vind ze ook duur, vandaar dat ik niet in een keer voor al mijn boeken die kaften had gekocht.

Ik heb 26 boeken die gekaft moeten worden. Wordt me iets te duur. :stuck_out_tongue:

1. Wat vind jij van rekbar boekenkaften?
    Super je koopt ze 1 keer en kan ze hergebruiken en wassen als ze vies zijn.
  2. Heb je ze zelf? Waarom/waarom niet?
    ja om bovenstaande redenen. Ook omdat ze leuk zijn en het handig is
  3. Kan je ze alleen gebruiken voor maar één boekformaat (zo’n A4 papier)
    Nee ze zijn a5 formaat en kan rekken tot a4. Alleen als je hem rekt tot a4 komt er meer spanning op waardoor de stof meer uitrekt. Dit is alleen handig om te doen met boeken met harde kaft omdat ie anders de kaft kromtrekt lijkt me…

Ik heb altijd boeken met harde kaft gehad dus was altijd fijn, en nu hebben al mn boeken een zachte kaft -.-’’ toch best wel kut want het mooiste vind ik het met harde kaften.

Ohjah en heb ze gebruikt voor mn opleiding en nu weer voor mn nieuwe opleiding. Wij schrijven op die leeftijd niet meer op elkaarskaftpapier :stuck_out_tongue: Dus dat speelt ook wel mee natuurlijk. Meeste mensen kaften hun boeken op mbo of hbo niet meer maar aangezien ik er toch een hoop heb kan ik ze er net zo goed omheen doen dan blijven mn boeken toch weer mooier :slightly_smiling_face:

Ik vind ze vrij duur en onnodig, want ik heb geen hekel aan kaften.

Ik vind het onzinnig en duur. Daarnaast vind ik kaftpapier er ook nog eens veel leuker uit zien.

Maar ik vind kaften ook best leuk om te doen, dus dat zal ook wel meespelen :’)

Ik vind het niet zo super mooi en enorm duur. Verder vind ik kaftpapier altijd heel leuk omdat ik er altijd op schrijf en ik plak er plaatjes op. Verder kaft mijn moeder mijn boeken :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ook had een vriendin van die rekbare boekenkaften, de boeken zonder harde kaft waren helemaal misvormd.

Lijkt me niet handig. Je koopt ze in een bepaald formaat, maar het jaar daarop heb je weer hele andere boeken. Gewoon kaften is goedkoper en leuker (vind ik).

Ik vind ze ook redelijk duur en ook niet zo leuk omdat er dan niet meer geschreven kan worden op je kaft :slightly_smiling_face:

Heh bij de kruidvat zag ik ze gister nog voor 2euro…

tjaa
ik vind ze gewoon echt niet zomooi
en aangezien je dit 6 jaar kan gebruiken is het nog niet eens zo heel duur

Ik heb er dit jaar twee gekocht en vind ze wel heel handig, alleen weet iemand hoe ik mijn naam, klas en het vak er op kan “schrijven” Zouden etikette stikkers blijven zitten?

handig, alleen jammer dat je er niet echt op kan schrijven!
Heb ze zelf ook, van Dresz en 2 van Hema
Je kan ze elk jaar gebruiken, dus in verhouding zijn ze helemaal niet zo duur!

oh, en ik schrijf mijn naam en klas altijd aan het etiketje aan de binnenkant!

Ja, ik heb ze.
Omdat: ze handig zijn, en me moeder ze had gekocht. :’)