reizenweek

ik ga over een paar weken naar frankrijk met school
een soort van studiereis met gebouwend bekijken enzo
maar om daar te komen moet ik 5 uur in de bus zitten
om naar de ene herberg te komen en moet nog een paar keer z’on lange rit maken, maar daan verveel je je dus dood in zo’n bus
nu heb ik dus de vraag wat kan je in de bus doen?
hebben jullie ook nog leuke tips wat ik kan doen als ik vrije ruimte heb en
wat kan doen gewoon daar met wat vriendinnen???
ik hoop dat jullie leuke ideetjes hebben.

hee ik ga dinsdag naar parijs en dus ongetwijfeld ook een lange rit
maar daar maak ik me eerlijk gezegd totaal geen zorgen om? ik bedoel: je kunt met je klasgenoten praten + naar muziek luisteren op je ipod/mp3

dat is toch gewoon genoeg?

Ik kan je vertellen; bij ons is zo’n busreis alles behalve saai en verveel ik me dus nooit xD
Het is juist super gezellig! Lekker kletsen, nagels lakken, tijdschriften lezen, met de bus chauffeur kletsen, foto’s maken, muziek luisteren, lol maken.
Kortom lachen gieren brullen!

Veel plezier! :grinning:

ik was vorig jaar met de bus naar barcelona gegaan met school :'D met de 3e jaars haha
was ook een lange rit. maar was super gezellig!
je kan vanalles doen, gewoon de gezelligheid en de sfeer is al leuk. ja oke soms verveel je je wel maaar als je bijv. tijdschriften of muziek en eten ofzo meeneemt heb je al vanalles te doen haha xd
have fun! :grinning:

Naja het word iig wel gezellig ;d !

Met zo veel mensen kun je je niet eens vervelen.
Is mijn ervaring tenminste.

Ging vorige jaar met school naar Toscane, Italië. Was 13 uur rijden ofso. Tussendoor gingen we ook rijden. Gwn kaartspelletjes doen of wat wij 1000x hebben gedaan is het seks-alfabet. Kei flauw maar het hielp wel met tijd doden. Of gewoon andere klassieke autospellen. Anders kan je nog altijd pitten of tijdschrift lezen. Vraag leraren om een film op te zetten?

ja die film is inderdaad erg handig en natuurlijk wordt het gieren en brullen in de bus. heb jammer genoeg geen mp3 :pensive:
neem ook wel een boek mee dan hoef ik het niet meer voor nederlands te lezen.
nog iemand anders tips voor bv mijn vriendin heeft altijd heimwee maar wat moet je doen behalve aandacht afleiden??
en bedankt voor de reacties :slightly_smiling_face:

de bus is juist gezellig! gekke foto’s maken, tijdschriften lezen, kletsen, muziek luisteren, misschien films kijken?