reizen

hoi ik ga over een paar weken met het vliegtuig naar griekenland (kreta) maar ik weet niet wat ik in het vliegtuig met het reizen aan moet doen ik wil wel iets wat goed zit maar het moet ook leuk staan weten julie het mischien (sorry voor de spel fouten) :sunglasses:

Naar Kreta is maar een paar uurtjes toch? Ik zou gewoon kleren aandoen waar je je fijn in voelt, je favoriete broek met een leuk shirtje, of een niet afknellende legging met een casual jurkje.

Ik maak meestal langere vluchten (United States, IndonesiĆ«, Syria, South Africa etc.) en dan draag ik altijd een comfortable sportbroek, fijne bh, slaapsokken & ik uen sloffen mee :’). Maar aangezien Kreta slechts 3 (?) uurtjes vliegen is zal ik gewoon normale, comfortabele kleren aandoen. Jeans met hempje en een vest oid.

bendankt voor de reactie’s ik ga er zekker wat mee doen.

Ik ga vaak naar Griekenland, ik doe altijd een legging aan & een oversized shirt wat over m’n billen valt of een los vallend jurkje. Met een vestje.

Ik vlieg altijd 's nachts en ik heb hier genoeg aan, niet te koud en niet te warm. Verder kan je de legging en t vestje eventueel uit doen als je in Griekenland bent.

Als het maar lekker zit! Als je er goed in kan bewegen. Lange reizen doe ik vaak een jogging broek aan. Maar naar bijv. Kreta zou ik een comfortabele (spijker)broek aan doen. Verschilt natuurlijk ook per (spijker)broek. En sowieso laagjes! shirtje, vestje en shawl. Dan kan je je op de temperatuur aanpassen en als je op Kreta bent meteen wat uittrekken.
Toen ik naar Florida ging had ik een joggingbroek aan en in mijn handbagage een korte broek. Dus na het landen een wc opgezocht en korte broek aan en vest uit.

ik ga deze week op vakantie en ik doe denk ik aan;
zwart hemdje, spijkerbroek, lekkere trui, sjaal (ik vlieg in de nacht) en vans.
als het te warm is kan ik altijd de sjaal af doen of de trui uitdoen (en ook bij aankomst natuurlijk)
fijne vakantie!

ik draag altijd een sport bh

http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRfa6xyPW-19ahmSk7xqv177wd3OKb1WvkwRWlBxcVbSGoXyhpX

met niks er onder en ik draag altijd een trainingsbroek met teenslippers en nog een vest

in de zomer draag ik meestal een maxi jurk. met als we al vroeg op bestemming aankomen (voordat we de hotelkamer in kunnen) me bikini al aan. zodat we gelijk bij het zwembad kunnen gaan liggen terwijl je op je kamer moet wachten. en ik neem altijd een grote sjaal mee voor als het koud is in het vliegtuig. en die kan ik dan ook gelijk als dekentje gebruiken. en slippers aan. met in me tas een paar sokken mocht het echt koud in het vliegtuig zijn.

in de winter draag ik meestal gewoon een comfortabele broek. en een blousje/shirtje met vest/jasje erover zodat ik die op bestemming uit kan doen. en ook een sjaal die ik als dekentje kan gebruiken.

Je hebt superveel leuke ā€œzomerbroekenā€ sorry weet niet hoe ze heten, maar zijn van een hee dunne stof en zitten los om je benen, vind ze zelf heel fijn zitten.

^
harembroek :slightly_smiling_face:

Ik draag zelf altijd vans/all stars en dan een comfortabele broek of joggingsbroek met laagjes (topje, shirt, vest) en een sjaal. Het kan behoorlijk koud worden in een vliegtuig, vooral als je bij het raam zit brr…

Nee geen harembroek want hij is overal wijder zoals bij een boyfriend jeans en het kruis zit ook op normale hoogte:)

Slotje, want oud topic.