Kijk op Arke.nl. Kan je goedkoop hotel + vlucht boeken, en volgens mij kan je er ook een transfer bij boeken.
Ik ga rond februari/maart naar Dublin met mijn zus, en we hebben ons al een beetje georiënteerd op arke.nl. Als we nu zouden gaan komt het ongeveer op 400 p.p
Maar dat lukt nu niet dus eerst sparen.
Ik zou je verblijf vooraf regelen. Dan weet je zeker dat je een slaap plaats hebt. Je bent toch een meid alleen en als je met je koffer een hele stad doorloopt ben je een vrij makkelijk doelwit als toerist die helemaal alleen is.
Ik ben net terug uit Italië en ik had gewoon mijn ticket geboekt via KLM. Maar ik verbleef bij mijn pa en was dus niet alleen.
Maar goed, als ik naar Dublin ga ben ik waarschijnlijk die alles regelt van ons 2. Dus ik zou voor hotel en vlucht kijken via een organisatie zoals Arke. Ik heb bijvoorbeeld voor Juli reizen gezien van 7dagen in Dublin, midden in het centrum, goed hotel en vlucht voor 400 pp.
Kan misschien goedkoper in maart.
Ik zou als dat mogelijk is een transfer voor ons erbij boeken. Gaan we meteen naar het Hotel en op de terug weg worden we opgehaald Taxi kan ook maar als ze weten dat je een toerist bent word je misschien opgelicht en rijden ze je door de hele stad.