Reizen door NL

Heee, ik ga volgend weekend met mijn vriend en een 2 andere vrienden door heel Nederland heen reizen met de trein. Maar ik weet nou niet echt wat leuke plekken zijn! Weten jullie leuken steden en een paar leuke winkeltjes?

xx

Strand, Maastricht, Utrecht, Den Haag (politici spotten? :stuck_out_tongue: )
Ligt eraan waar je zelf vandaan komt :slightly_smiling_face:

Ik kom zelf uit Rotterdam =)

Nja dan ben je sowieso wel dichterbij het strand enzo, en Den Haag zul je ook weleens komen. Ik vind zelf Amsterdam niet zo geweldig als tussenstop, maar het Utrechts station is wel heel leuk.

Hmm, echt moeilijk xD wou zoiets ook met mn zusje doen maar had hetzelfde probleem.

Maastricht is erg leuk!

Den Bosch, Nijmegen, Maastricht… (:

Heb het vorig jaar ook gedaan!
Ik woon in Amsterdam & we gingen naar Utrecht, Den Bosh, Rotterdam en Den Haag.

We gaan zeker naar Utrecht =)

weet niet waar je vandaan komt… maar trouwens nu bij de kruitvat hebben ze kaartje voor 12.50 voor zaterdag Of zondag ik heb er ook net 2 gehaald

Als je bij de bruna een boek koopt voor ten minste ¤12,50 kun je zondag bij het tonen van dat boekenweekgeschenk gratis reizen door heel nederland.
ga ik doen met een paar vriendinnen. heb vandaag voor precies 12,50 een mooi boek gekocht.

Ik heb hem bij de bieb gehaald :grinning_face_with_smiling_eyes:

is die alleen voor in het weekend? Of ook doordeweeks? Ik wil namelijk in de meivakantie met mijn vriend in eindhoven shoppen maar dan op de donderdag…

En dan van, KIJK MENEER IK HEB DAT BOEK OOOOK :grinning_face_with_smiling_eyes: ?
HAHAHAH geweldig.

Ja ik heb 4 kaartjes bij de kruidvat gehaald. Dat had ik al en toen kwam mijn probleem! XD

Maastricht, Den Haag, Amsterdam, Utrecht, Groningen?

Amersfoort!
Heel leuke stad met super veel hippe winkels en leuke terrasjes