Reispartner(s) gezocht!

Ik ben een meisje van 18-19 jaar met een grote passie voor alles wat met mode en make-up te maken heeft. Ik ben dan ook een echte ‘girly girl’ en ik zoek iemand met een beetje dezelfde interesses om in de zomervakantie mee op vakantie te gaan (ik wil ook wel eventueel met een aantal meiden op vakantie gaan). Dit kan een citytrip zijn of een zonvakantie en s’avonds uitgaan eventueel.
Vorig jaar ben ik met een goede vriendin op vakantie gegaan en dit is me erg bevallen. Op de universiteit (ik zit in mijn eerste jaar) heb ik veel nieuwe mensen leren kennen, maar dit zijn voornamelijk kennissen en niet echt mensen waaraan ik kan vragen om mee op vakantie te gaan vind ik. Ik wil graag wat beleven in mijn leven en zou toch heel graag op reis willen gaan met iemand of meerdere personen van mijn eigen leeftijd.

Als je geïnteresseerd bent, laat dan zeker iets weten als reactie of via privébericht! :slightly_smiling_face:

Haha vet leuk! Ik zou heel graag willen, reizen is mijn droom en passie, en ik hou van mode :slightly_smiling_face: Maar, ik ben pas 14 dus daar ben je denk niet echt naar opzoek xD en ik mag toch niet op vakantie alleen. Maar ik hoop dat je het lukt om iemand te vinden waarmee je het super hebt op vakantie!!

Veel succes nog :kissing:

We hebben echt dezelfde intressen, heb zelfs een blog over beauty haha. Maar ik ben 16 dus ik denk ook dat ik te jong ben, een soort upje dan (;

Leuk! Ik ben 17 en ga zelf met een groep vriendinnen op examenreis. Ik zit er ook over te denken om met een organisatie een rondreis door Amerika te maken of een Spaans cursus te doen in bijv Costa Rica. Als je niemand vindt om mee op vakantie te gaan kan je dat ook nog altijd overwegen!

up!

Wat een leuk initiatief! Meestal ben ik een mee-lezer op dit topic, maar hierop wilde ik wel graag reageren. Ik ben ook op zoek naar een reismaatje voor deze zomer. Vele vriendinnen van mij hebben een vriend en gaan dus met hun lover op vakantie.
Ik ben 22 en ook een echte typisch ‘meisje, meisje’. Ben dol op shoppen, mode/ beauty/lifestyle, maar verder hou ik ook van lezen, schrijven (zoals voor m’n blog) en sport ik ook graag. Daarnaast vind ik het ook leuk om gezellige dingen te ondernemen met vriendinnen, zoals een terrasje pakken, uitgaan of een avondje naar de bioscoop. Wat betreft vakanties lijkt mij een zonvakantie heel erg leuk, maar een citytrip maken lijkt mij ook geweldig!