Reismaatje gezocht :)

Hello girls,

Ik ben van plan om volgend jaar een half jaartje te gaan reizen, waar naartoe weet ik nog niet (tips zijn van harte welkom!). Ik ben benieuwd of er hier meer meiden zijn die een reis (deels) samen zouden willen doorbrengen of contact willen houden tijdens een reis. Ik vind het namelijk heel spannend om ineens alleen in een onbekend land te zijn. En omdat ik toch “alleen” wil, zoek ik via deze weg een gezellig iemand (of meerdere iemanden haha (: !!) die ik niet ken en tijdens haar reis samen dingetjes zou willen doen en die ik altijd kan bereiken als het nodig is. Aangezien ik nog niet weet waar ik naartoe ga, kan iedereen die hier voor openstaat een berichtje achterlaten!

En alle reiservaringen/ verhalen/ min en pluspunten/ tips/ bestemmingen mogen ook gedeeld worden. Ik zal er vast veel aan hebben!

Alleen gaan is veel leuker joh. Doe ik nu ook op dit moment :stuck_out_tongue: Je leert zoveel nieuwe mensen kennen dat je nooit alleen bent!

Ik wil dit waarschijnlijk ook gaan doen, denk aan Zuid Oost Azië zelf… Weet niet waar jij graag heen zou willen? Interessant topic in ieder geval!

http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/reisgenootreisgenoten-gezocht-234527.0.html

Mag hier (: