Reismaatje gezocht juli 2016

-

.

Mij lijkt het vooral leuk om richting het oosten van Europa te gaan :slightly_smiling_face:

Hoe oud ben je? :slightly_smiling_face:

Oeps, vergeten in m’n bericht te zetten! :flushed:
Ik ben 20 :grin:

Ik word in Juli 19, maar ben wel al vaker alleen gereisd. Welke dingen vind jij leuk om te doen in een land, daarmee bedoel ik shoppen, bezienswaardigheden bekijken, musea bekijken, de natuur bezichtigen, excursies, lekker uit eten gaan etc. :slightly_smiling_face:

IK heb namelijk volgend jaar een tussenjaar en zal eindelijk de tijd hebben om op avontuur te gaan haha, dus zulke dingen interesseren me wel!

Ik heb ook wel interesse, word over een maand twintig!

Ik heb in juli al een vakantie geboekt, maar leuk idee! Wellicht een andere keer :slightly_smiling_face:

Alle dingen jij beschrijft vind ik erg leuk om te doen :slightly_smiling_face:. Als ik op vakantie ga doe ik van alles. Ik vind het heel leuk om culturen etc te ontdekken, maar kan er ook van genieten om lekker op het strand te liggen :grinning:.

Super! Je mag me mailen op laylie-@hotmail.com , dan kunnen we kijken of het wat is :slightly_smiling_face:

Leuk leuk! Lijkt mij ook wel wat maar heb net een weekendje weg geboekt in juli.

Dat is ook super! Veel plezier alvast :slightly_smiling_face: