Reisgezelschap zomer 2012 gezocht!

Hi!

Ik lees altijd maar een beetje mee zonder me aan te melden, maar vanwege het volgende besloot ik me ook maar eens aan te melden :slightly_smiling_face:
Misschien is dit niet helemáál de plek om het op te zetten, maar ik ben op zoek naar reisgenootjes om voor de zomervakantie van 2012.

Niet dat ik contactgestoord ben en geen vrienden heb, maar ik zit met het probleem dat ik veel vrienden heb die ouder zijn dan ik ben en op van die Lloret de Mar feestvakanties willen terwijl ik niet echt zo’n type ben.
Ander probleem is dat ik vrienden heb die jonger zijn dan ik ben en nog niet alleen op vakantie willen/mogen, óf wel mogen maar niet naar het buitenland.
Vorig jaar ben ik met vriendinnen naar een schiereiland geweest maar serieus: 1 keer en nooit meer. Het regende constant, álles werd nat en het was echt afzien.

Ik vroeg me af of er meer mensen met dit probleem zitten? In dat geval lijkt het me anders namelijk wel leuk om met 1 of meerdere meiden op vakantie te gaan: weer 's wat anders dan je standaard vriendinnen-groepje.
Over mij: Ik ben 17 jaar, word 18 in September. Ik zit nog op de middelbare school (Havo) en mijn hobby’s zijn shoppen, terrasjes pakken en filmpjes kijken met vrienden. Verder ben ik veel bezig met kleding en visagie (deed op mijn 14de mijn eerste fotoshoot, heb geschreven over beauty voor een groot tijdschrift toen ik 16 was, en werk sinds november 2010 bij Sephora).
Ik ben wel in het stereotype ‘‘meisje-meisje’’ in te passen, maar niet van het decadente soort dat bang is voor viezigheid of blabla. Ik houd wel van wat avontuur :slightly_smiling_face:

Als je interesse hebt kun je reageren/een DM sturen. Ik zet hier liever nog geen foto bij, maar als het klikt kunnen we wel Facebook uitwisselen enzo, weten we in ieder geval ook van elkaar dat we geen creepers zijn! :wink:
Oh en wat betreft een bestemming: ik heb nog geen idee. Kan zowel Europa als erbuiten zijn, ik ben voor alles wel te porren zolang het qua budget maar in te passen is.
Dus: als je daadwerkelijk interesse hebt graag reageren =D

Ciao!
Annemiek

Ik zou het nooit durven zo te vragen, maar groot gelijk heb je! Wilde ook nooit naar de feestbestemmingen etc, en mijn vrienden die ik op de middelbare had wilde ik ook niet echt graag mee op vakantie. Nu heb ik een vriend waar ik mee naar Azie ga, eindelijk de wereld ontdekken. Ik wens je succes, upje!

Je klinkt als een leuke meid maar ik ga al met vriendinnen weg (: Je vind vast wel iemand (:

Wow dat heb ik nog nooit gezien!
Upje voor jou, echt een supertof idee! Ik ben pas 14 dus ik ga niet mee oid maar wel echt gaaf dit. Alvast veel plezier als het allemaal lukt met regelen.

-x-

Ik ga waarschijnlijk al naar Thailand dus dan is mijn geld helemaal op!
Maar ik snap je probleem, ik ben ook helemaal niet van de zuipvakanties.

Erg leuk! Ik ben zelf ook 17. Een probleem; ik ben arm. xD
In de vakantie werk ik meestal en dat is het dan.

Superleuk idee dit! Helaas toch íetsje te jong. :stuck_out_tongue:
Up! :grin:

Leuk idee!
Zou best graag mee willen eigenlijk, maar ik ben 16 en ik denk niet dat ik mag van m’n ouders :stuck_out_tongue: (dat weet ik eigenlijk al bijna zeker)
Maar 't lijkt me wel heel leuk!

Leuk zeg, maar ik heb intussen al een vakantie geboekt! Iig veel plezier :3

aah wat een goed idee zeg! Ik ga al op vakantie met m’n vriend en ouders, maar ik denk dat je vast wel iemand vind die ervoor te porren is. Je klinkt in ieder geval als een leuk meisje :slightly_smiling_face: succes en upje

Mij lijkt het ook wel leuk, ik mag alleen niet naar het buitenland in m’n eentje of met vriendinnen, omdat ik heel veel moet regelen met m’n ziektekostenverzekering omdat ik een chronische ziekte heb :pensive:

Maar het idee is wel heel leuk, succes!

Leuk idee! Zou ik ook wel eens willen doen, Ik durf alleen niet. Veel succes!

Leuk idee :’) Helaas heb ik hier echt geen geld voor, misschien wel als je van plan bent ergens in Europa te gaan werken (op een camping oid). Want dat is iets dat ik deze zomer wil gaan doen (ik doe dit jaar havo examen).
Misschien dat je er over na kunt denken? Of wil je echt gewoon op vakantie gaan?

Leuk idee, succes!!!

Hmm… Het lijkt mij wel tof. Al mijn vriendinnen gaan met vriendjes op vakantie en 3 keer op vakantie vinden ze niets :"). Wat op zich nogal logisch is.

Als ik van mijn ouders mag, zal ik je wel even noten voor precieze zaken (:

Oh ik voel me zo hard aangesproken!
en het is niet dat ik niks mag van mijn ouders maar ik betwijfel hoe ze dit gaan vinden…
in welke provincie woon je? :relieved:

Heel leuk idee! Alleen heb ik al veel te veel plannen voor de zomer dus nóg een vakantie zit er niet in… succes!

oohh ik zou echt super graag met je mee willen !
ik ben ook 17, in september 18 maar ik weet wel 100% zeker dat mn ouders dit niet goed gaan vinden, ze laten me nog niet eens alleen met de trein reizen :frowning_face:
ik hoop dat je iemand vind !