Reisgenote Japan gezocht!

Hey,

Nadat een vriendin van me heeft afgezegd, ben ik op zoek naar iemand die geïnteresseerd is om samen met mij naar Japan te gaan. En dan heb ik het over de periode 22 april - 8 mei (meivakantie). Jammergenoeg heb ik niemand in mijn (directe) vriendengroep kunnen vinden die dan mee kan, of überhaupt het geld er voor heeft.

Ik ben op zoek naar iemand van mijn leeftijd (rond de 18 jaar) die geïnteresseerd is in de Japanse cultuur. Niet van anime houden is een pre.

Ben je geïnteresseerd? Laat hier wat van je horen of email naar: priscilla_6@hotmail.com
Bedenk dat je zo’n 2000 euro nodig hebt.

Priscilla

NIET van anime houden?

Ohoo wat was ik graag met je meegegaan als ik niet in mijn examenjaar zat x]

at crystaldeer dat staat er toch… :stuck_out_tongue:
ik zou graag willen alleen heb ik geen geld,
upje voor jou dus

edit: misschien moet je er even bijzetten hoeveel
het ongeveer kost, dan kunnen mensen beter
inschatten of ze kunnen bekostigen enzo

Lijkt me leuk! Maar ik weet niet zeker of ik dan vakantie heb…
Ben zelf trouwens 18 en ben geïnteresseerd geraakt in de Japanse cultuur na het boek ‘de zoon van de maskermaker’ :slightly_smiling_face:

Veel van mijn vriendinnen zitten dus nu inderdaad in hun examenjaar, dat maakt het zo veel moeilijker om iemand te vinden…

Ja en daar ben ik verbaast over :stuck_out_tongue: Gezien 'r avatar.

Dat heb ik er bij gezet omdat mensen niet moeten verwachten dat ik ook van anime hou, het is zo’n vooroordeel. Ik ben eigenlijk alleen in de Japanse cultuur geïnteresseerd.

Ooh zo.

Waar in Japan ben je eigenlijk van plan om heen te gaan en wat te doen?
En wat voor persoon ben je zelf?
Lijkt me toch nuttige informatie, aangezien je (perhaps) reisgenoot dan beter van te voren kan beoordelen of het leuk is of niet

Spirited Away, klopt. Ik kan er wel naar kijken, maar ik hou niet van anime. Het is gewoon toevallig een van mijn lievelingsfilms.

Nee ik snap wat je bedoeld.
Je wilt geen weeaboo’s meehebben neem ik aan?

Ik vind dan zelf wel anime leuk, maar ben ook zeer geïnteresseerd in Japan zelf. Alleen ik zit ook in het examenjaar, dus dan is het leren, leren, leren in de meivakantie.
zie het maar als een up

klinkt echt me ga super tof.
heb je een indicatie ook van de kosten?

Ik ben dus Priscilla, woon in Den Haag, doe 5VWO, hou van alles wat mooi is, draag graag rokjes en jurkjes, als ik tv kijk staat het nieuws vaak op (ik kijk 2 a 3 keer per dag het nieuws, editie NL en andere actualiteitenprogramma’s niet meegerekend), lees af en toe een boek, blond haar, blauwe ogen…
Nou dat is zo ongeveer wie ik ben en wat ik leuk vindt.

Ik ben van plan Tokio en Kioto te bezoeken, in twee weken. Mijn broer heeft laatst door Japan gebackpackt en raadde me dit aan.

Ik geef ook maar even mijn emailadres: priscilla_6@hotmail.com, voor iedereen die oprecht geïnteresseerd is.

Ik zou erg graag mee willen!! =D
Alleen ik ben 16, en heb niet genoeg geld x]

Ik wilde het zo politiek correct mogelijk zeggen :wink:

Huh wow, hoe oud ben je dan? Aangezien je mensen van rond de 18 zoekt, ik 18 ben en al klaar ben met mn vwo en jij nog in de 5e zit…

Toch wel zo’n 2000 euro voor het geheel, maar dat is dus een indicatie.

2000 euro is wel een hoop, denk dat ik dan beter zelf later een keer kan gaan en dan voor een langere periode, aangezien de vlucht toch het duurste is