Reisgenoot vrijwilligers werk Bali/Indonesië

hallo allemaal,
23/24 maart 2012 wil ik via activityinternational 4 weken vrijwilligers werk gaan doen in Bali. na die 4 weken wil ik nog 2 extra weken blijven om verder het eiland te verkennen en de mooiste plekjes en tempels te zien.
Ondanks dat ik al besloten heb dit sowieso te gaan doen leek het me toch leuk om een reisgenoot te zoeken. mijn vriendinnen zitten allemaal of school, werken fulltime of hebben het geld er niet door want het is best prijzig!.
misschien dat er hier wel wat meiden zijn die tijd/zin en geld hebben om met mij dit avontuur aan te gaan.
het zal een ervaring worden die je nooit zal vergeten!
liefs!

oh wauw, dit lijkt me zoooo vet!
mijn opa en oma komen namelijk uit indonesie;d
alleen ik ben bijna 14 dus dat mag ik nevernooit.
sorry ;$ zie maar als upje :grinning:

Is dat duur? Het lijkt me echt super vet maar heb het geld niet…
EDIT: laat maar zie al dat het prijzig is, las er overheen=P.

je moet er op rekenen dat je ongeveer en dan eerder meer dan minder 2500 euro kwijt bent. het is inderdaad prijzig maar je krijgt er dan wel iets geweldig’s voor terug

Ik ben met Travel Active (vergelijkbaar) naar Thailand geweest, ik heb ze toen gewoon een mailtje gestuurd en gevraagd of ze mij met andere deelnemers in contact konden brengen. Je bent vast niet de enige die dan gaat! Zou dat dus even proberen (: Wij hebben toen van tevoren al een keer afgesproken in Nederland en zo hoefden we ook niet allemaal alleen te vliegen, wel fijn voor zo’n lang stuk!

Gaaf zeg!! Ik ga volgend jaar al naar Zuid-Amerika, maar zou nog wel graag een keer naar Indonesië toe willen. :slightly_smiling_face:

En ik weet niet of je al geboekt hebt en/of een specifieke reden hebt om voor Activity International te gaan, maar volgens mij kan het bij Travel Active wel een stuk goedkoper…

ik zit nu via travel active in amerika en aangezien ik met dat programma eerder stop weet ik niet zeker of ze me nu wel toelaten om naar bali te laten gaan. ook verschillende programma’s best wel… maar ga zeker even navragen bij travel active :slightly_smiling_face:

Hmm ik ben kwart Indonesisch dus dit is echt een droom, helaas heb ik school :'D.

nope, ik reis nooit met een organisatie.
sowieso ben ik niet zo’n fan van dat ‘’ vrijwilligers werk’’’

Helaas te duur, en ik heb school , lijkt me wel een hele leuke ervaring!

Haha, ik zou mee zijn gegaan als ik niet al mijn geld hard nodig had voor m’n 5 maanden stage :"D. Lijkt me wel echt tof!

Ah dus je hebt besloten naar huis te gaan? :frowning_face: (ik had toen in je topic gereageerd, ben ook au pair geweest en ook naar huis gegaan…)
Denk eigenlijk dat het voor Travel Active geen probleem is, maar zou het eens navragen inderdaad :]

‘Succes’ met alles!

zou het echt heeel gaaf vinden! Zoiets wil ik altijd nog een keer doen (:
maar én ik ben beetje blut, én ik zit met school… ;s

Oh, dat zou mij echt fantastisch lijken! Maar ik zit met school.

Lijkt me echt super, maar helaas heb ik gewoon colleges dan… Bali lijkt me echt heel mooi.

Lijkt me echt gaaf! Dit jaar heb ik wel een tussenjaar, én ik wil ook graag reizen. Maar het is wel duur en ik denk niet dat mijn ouders het zo leuk vinden. Tijd en zin heb ik, en geld lukt denk ik ook nog wel. Ik ga er goed over nadenken (:

Ah jammer, ik moet ook gewoon nog naar school…

super vet, maarja, ik moet naar school en zit dan vlak voor mijn examens, dus lijkt me niet heel handig. en het is duur…