Reisgenoot Japan gezocht!

Heyhey,

ik weet niet of ik het hier kan plaatsen, maar ik doe het toch lekker. Ik heb al verschillende forums geprobeerd, maar hier zitten tenminste meiden van mijn leeftijd op.

In 2017 ben ik van plan naar Japan te gaan. Op dit moment ben ik nog 17, maar als het zover is ben ik 18 (alweer bijna 19 zelfs). Ik spaar al een tijdje voor Japan, maar ik heb nog niemand om mee te gaan. In mijn eentje of met mijn moeder is ook weer zo saai… Daarom zoek ik iemand tussen de 17-20 jaar om mee te reizen. Ik ben heel flexibel en we kunnen nog van alles samen plannen en bespreken! Ik wil wel graag een klik met iemand, dus voor de reis wil ik alvast meeten en contact hebben.

Als er interesse is, kun je me mailen naar: masasakuraa@gmail.com, of natuurlijk een reactie plaatsen :-). Ik vind het ook gezellig om gewoon met iemand die van plan is te reizen naar Japan te praten, hiervoor kun je ook contact met mij opnemen.

x Masa

Oh dit lijkt mij echt ongelofelijk leuk!
Ik ben zelf ook 17 (volgende maand 18) en ik heb ook altijd een grote interesse voor Japan en zou er wel een keer heen willen. :slightly_smiling_face: Alleen weet nu nog niks zeker omdat ik niet precies weet of ik er genoeg geld voor heb.

Een reis naar Japan is inderdaad (jammer genoeg) niet goedkoop. Daarom ga ik pas over 'n jaar. Ik heb nu rond de €2000,- bij elkaar gespaard en dat zal wel het dubbele worden :flushed:. Gelukkig is er nog genoeg tijd, dus als je interesse hebt kan je me altijd een berichtje sturen!

Oh lijkt me echt geweldig ^^
Ik ben momenteel gewoon aan het sparen om ‘te sparen’, maar wil zeker nog een keer naar Japan.

Inderdaad wel jammer dat het zo duur is ;w;

Het is het wel waard natuurlijk! :upside_down_face:

oh my gosh ik wil ook vet graag naar Japan!!! :grinning: daar zou ik geen nah tegen zeggen! Hoe lang ga je?