Reisgenoot gezocht voor citytrip naar New York!

Hey allemaal!

Ik ben een meisje van 19 jaar (bijna 20) en ik zit heel lang met het idee om naar New York te gaan. Mijn ouders willen hiervoor het geld geven, alleen lukt het mij maar niet om een vriendin te vinden die mee wil gaan en die dat ook wil betalen…
Mijn ouders zijn deze zomer ook te druk bezig met hun werk, dus daar moet ik ook al niet op rekenen en misschien is het enigzins vreemd, maar ik kreeg ineens het spontane idee om misschien op zoek te gaan naar een reisgenootje op girlscene om samen op reis te gaan?

Ik weet niet wie zoiets ziet zitten en of het geen raar idee is, maar waarom niet? :slightly_smiling_face:
Ik zou het ook eventueel zien zitten om met meerdere meiden op reis te gaan. Ik ben zelf echt een meisje-meisje en hou heel erg van beauty en fashion en uitgaan en zou op reis dan ook veel willen shoppen!
Ik studeer geneeskunde en ook omdat ik nu 3 maanden vakantie heb en door het jaar altijd maar moest studeren wil ik nu volop profiteren van mijn vakantie onder andere door een reisje naar New York!
Het best zou zijn om voor een effectieve reis op voorhand al eens af te spreken dus het zou wel interessant zijn moest deze persoon al wat dichter wonen (dus in België), maar het is zeker geen vereiste!

Dus wie ziet dit eventueel zitten?

up!

Misschien klinkt het een beetje vreemd, maar het is eigenlijk nog veel cooler om alleen te gaan dan met iemand die je amper kent. Er is zoveel te doen en te zien dat je je eigenlijk niet hoeft te vervelen :wink: Ik ben zelf na mijn vwo examen 2 weken alleen op vakantie geweest en dat is echt supergoed bevallen. Het is veel makkelijker om daar nieuwe mensen te leren kennen (door bijv. in een hostel te slapen). Dat is zoals ik het zou doen, maar goed ik houd ervan om niet aan iemand ‘vast te zitten’. Iig heel veel plezier!