Reis naar Benidorm

-

ik heb echt geen idee :’) Maar als je twijfelt over dat hotel, dan neem je toch de andere x’D? Of is die ook in Benidorm ?

-

Ik denk niet dat die vrouw zomaar zegt dat er wel jongeren zijn. ze wil je heus niet in een bepaald hotel hebben en zekeromdat jullie toch al hebben bepaald hoeveel geld jullie willen uitgeven dus voor het geld maakt het haar toch niet uit.

ik ben er een paar weken geleden geweest.
er zijn nu echt niet allemaal ouderen. er zijn veel jongeren en benidorm in 24/7 open qua uitgaansdingen.
ik zou sowieso eerder naar benidorm gaan dan naar mallorca, want benidorm is veel goedkoper. wel is het heeeeel toeristisch en er zijn heel veel nederlanders…

-

-

Ik ben er ook geweest en het is daar echt heel leuk. heel veel jongeren bij het strand en je kan er super leuk uitgaan.

ja klopt. het zit er helemaal vol mee & voor 10 tot 15 euro kan je 's avonds goed uit eten (: (niet een restaurant net aan de kust nemen)
de bussen zijn er trouwens niet duur, maar je kan ook een week een auto huren voor 70 euro (10 euro per dag dus)
als je nog vragen hebt stuur je ze maar ;p

-

-

-

Ik ben een paar weken terug ook naar Spanje geweest, in een huis vlakbij Moraira. We zijn toen ook een dag naar een aqua pretpark in Benidorm geweest, en heb dus alleen door de stad heen gereden, maar ik vond het helemaal niks vergeleken met waar wij zaten. Alleen maar hoogbouw, grote straten… Terwijl wij mooi in een villa op de berg zaten met een leuk klein stadje in de buurt met heerlijke gezellige restaurantjes. Mij trok het persoonlijk helemaal niet, maar weet ook niks van het uitgaansleven daar, dus ja…

dan moet je 3.50 per dag extra betalen (iig waar wij huurden)
en we moesten 250 euro achterlaten. dat willen ze zodat ze er zeker van zijn dat je de auto terug komt brengen ;p

-

-