Reinigingsproducten Hema

Heeft iemand ervaring met de reinigingsproducten van de hema?
Die van oily skin? Dat zijn de groene flesjes.
Is hij goed?

Ik heb gezichtsreiniging van clearasil, etos en hema gehad, en die van clearasil was toch wel het beste. maarja daar betaal je wel de volle prijs voor. hema & etos zijn ongeveer hetzelfde, die werken ook goed :grinning:

Ik ga je topictitel even aanpassen, alleen ‘Hema’ is niet zo duidelijk.

ik had zon make up reinigingsdingetje van de hema, een flesje met roze spul erin.
het prikte bij mij de 1e paar keren, ik vond het niet heel fijn. dus ben ik weer overgestapt naar lancome, dit ligt waraschijnlijk aan mij omdat mijn huid nou niet bepaald; YAY, is -.-
dus ik weet het niet, sorry

Ik heb de make-upremover van de HEMA ooit eens gekocht en die was slecht (mijn make-up ging er NIET af). Ik zou daardoor de andere reinigingsproducten ook niet kopen, maar ja, misschien vallen die wel mee…

Ik vind de Reinigingsproducten en Verzorginsproducten van de hema echt slecht. Want ik krijg van die spullen van de hema zo’n ontzettend vette en onverzorgde huid.

ik heb een olie waar ik me waterproof mascara er af kan halen, en hij werkt prima!
je krijgt er wel vette ogen van, maar als je dat doet onder de douch ofso dan spoel je dat gelijk weg.

Ik heb een reinigingstonic (?) paars van de hema, en dagcreme voor een normale huid, en ik ben er wel tevreden over! : )

Ik heb een tube facewash en reinigingsmelk voor oogmake-up, en ben er dik tevreden mee. :slightly_smiling_face:

Ik heb de reinigingsmilk en tonic en vind ze erg fijn!