registreren bij iTunes zonder creditcard

titel zegt het al, weet iemand hoe dit moet? want er staat geen optie die zegt: geen ofzoiets, alleen maar visa, mastercard, click & buy enz.

ik probeer het al een hele tijd, maar het lukt echt niet! weet iemand hoe dit moet?
alvast bedankt! xx

Ik heb me ook geregisteerd zonder creditcard, maar ik zou niet meer weten hoe. Volgens mij heb ik gewoon bij de mediamarkt een ituneskaart gekocht en die ingewisseld. Daar kan je dan liedjes/apps mee kopen. Succes!

jaa maar ik wil geen apps en liedjes kopen, alleen de gratis apps, maar daar moet je ook een account voor aanmaken en dat lukt niet.
maar toch bedankt!

Als je iets wil kopen kun je een itunes kaart kopen! Maar als je wel gratis apps kan downloaden is het goed toch? Of begrijp ik het verkeerd!

dat kan wel, want ik heb het ook zo (ook zonder itunes giftcard), maar ik zou echt niet meer weten hoe :S sorry, up voor jou!

Dat vind ik zo’n nadeel van apple/itunes.

Ik had dat ook… ik had al een apple-acount waarop ik m’n iPod had gekocht. Ik heb toen de klantenservice gebelt van Apple en die hebben me uitgelegd dat ik een nieuw account aan moest maken, en dat ik dan in iTunes de optie krijg dat ik geen betaalgegevens wil invoeren. Misschien heb jij hetzelfde?

Moet je even op YouTube zoeken naar filmpjes hierover, dat heb ik ook gedaan.
Gewoon intypen: ‘iTunes account without a credit card’ en je krijgt de wereld aan filmpjes met het hele stappenplan. Succes!

je moet een gratis app downloaden, en dan vraagt ie of je een account wilt aanmaken. En omdat die app gratis is, gaat het automatisch zonder een creditcard/