Hee mensen
als ik in de regen heb gelopen krijg ik altijd echt mooie krul/slag achtig in mn haar( bedoel ik niet arrogant )
jammer genoeg kan ik de regen niet opwekken… iemand enig idee hoe ik hetzelfde effect zelf kan maken?
xxx
Hee mensen
als ik in de regen heb gelopen krijg ik altijd echt mooie krul/slag achtig in mn haar( bedoel ik niet arrogant )
jammer genoeg kan ik de regen niet opwekken… iemand enig idee hoe ik hetzelfde effect zelf kan maken?
xxx
Ehm. Heb je zo’n plantenspuit? Of een ander leeg flesje waar je water mee kunt spuiten? Dan kun je die namelijk vullen met water, in de lucht spuiten en er onderdoor gaan lopen. Tadaaaa. Regen (:
Haha +1
Kan je niet onder de douche gaan staan? Je hebt toch verschillende soorten stralen?
Water in een leeg spuitding doen waar bijv. eerst iets anders heeft ingezeten. Dan van een afstandje wat in je haar doen, dan je haar wat kneden. En laten opdrogen voor extra versteviging haarlak. Maar niet teveel dan word je haar zwaar. Bij mij werkt dit (:
Regenwater opvangen in een emmer als het regent en het dan in zo’n spuitfles doen? Regenwater is namelijk ‘anders’ dan water uit de douche.
Klopt, de zuurgraad (PH waarde) en het kalkgehalte bij regenwater is anders. Bij gewoon leidingwater zit bovendien een bepaald chloorgehalte en het kalkgehalte is hoger.
Heb wel eens gelezen op het beauty forum dat gedestilleerd water (oa uit auto accu’s) goed voor je haar is. Dit heb ik zelf niet uitgeprobeerd, maar het is wel water van het zuiverste soort.
Hahaha dit heb ik ook! Nooit over nagedacht om het te faken though, wel een leuk idee.
Heb je dat effect ook als je naar het strand bent geweest? Dan kan je namelijk zeezout oplossen in water en dat in je haar spuiten. Daar krijg je ook een soort “waves” van, misschien dat dat ongeveer hetzelfde eruit ziet?
Je kunt gewoon seasalt spray kopen bij de kruidvat ed. Bij de etos heb je dat merk Lee stafford, en bij dat merk hebben ze wel zo’n spray
of door de wind, dus je haar nat maken en dan even een stukje fietsen om de wind te faken…?
oh god. ik zag jou al echt voor me in een plaatselijke regenbui met zo’n klein donker wolkje ( like winnie the pooh :’))
maar OT: met water borstelen 's ochtends vlak voor je naar school gaat fietsen?
…zeezout is superslecht voor je haar meiden, je haar wordt er poreus van, vandaar dat je slag krijgt.
regen water kan je niet faken,
want in regenwater zit een stofje dat dat gebeurd,
meestal word je haar er ook vet van(bij mij dan)
xxxx
Regenwater opvangen in een ton en dat in een spuitfles doen?
En dan klinkt het ineens toch best ranzig.