REGENSCHADUW haar foto's

Omdat ik nu toch ook wel eens benieuwd ben wat jullie ervan vinden =).
& even kort een beetje voorstellen :
Ik ben 16 jaar en ben nu al een tijdje bezig met foto’s maken - het begon allemaal
met zelfportretten voor mijn 52 project, pas sinds een tijdje fotografeer ik nu ook andere
mensen en dit bevalt me erg goed - dus jullie zullen niet vaak meer zelfportretten zien! hihi
1.

Super gaaf!

Zeker niet slecht ^^ Erg mooi. Ik ben benieuwd naar meer.

Dit zijn twee experimentjes met reflecties - ben ook wel benieuwd wat jullie daar van vinden :slightly_smiling_face:
7.

Moooi!

Tof zeg! Erg mooi :slightly_smiling_face:

7 vind ik wat minder, omdat het doek scheef hangt. Was misschien mooi geweest als haar hele achtergrond het doek had gehad?
Maar 8 vind ik wel heel mooi

Vind ik zelf ook jammer, helaas was het doek niet groter (was snel in de huiskamer gemaakt - dus was ook een beetje ongemakkelijk) Maar dankjewel voor je tip, ik zal kijken naar een groter doek en het dan nog eens opnieuw uitvoeren!

sorry dat ik spam, maar ik heb veel foto’s om te laten zien

Ik vind je foto’s echt heel fijn om naar te kijken. Weinig poespas en ik vind ze allemaal heel puur. Prachtig!

Precies dit! Erg mooi :slightly_smiling_face:.

Mooie foto’s, leuk dat je ook naar de shootdag van fresh mm en alpha male mm mag ^^!

Mooie foto’s van Sam zeg!!

Jesler, ik was er afgelopen zondag ook - samen met Yvonne! :grinning:

Haha ja, ik zag opeens je naam staan dus had m’n bericht maar even veranderd! :wink:

Aaawh wat een super leuke reacties!