Regenlaarzen: tips voor het uitdoen?

Ik heb hoge lak regenlaarzen op het oog. Nu heb ik ze vorige maand in de winkel gepast. Ze stonden leuk en de maat was goed. MAAR ze gaan ZO moeilijk uit :cry:. Dat mijn vriend eraan moest trekken om ze uit te krijgen :face_with_raised_eyebrow:. Heeft iemand tips om rubberen regenlaarzen zonder moeite uit te trekken? Want ik wil zo graag. Alvast thxxx.

upje!

geen idee, upje.

Pantysokjes over je broek + sokken heen? Die zijn lekker glad. Neem aan dat je je broek erin propt?

Ik had met paardrijden altijd zo’n ding waar je je hak dan in kon zetten en m op die manier uitkrijgen.
Zoiets kan je kopen? Gewoon naar een paardrijwinkel gaan.

Ik heb geen idee maar ik word altijd zo claustrofobisch van die dingen bah
ze zijn wel heel leuk (:

Dat kan inderdaad weleens werken!

misschien via n schoenlepel er weer uit halen ofzo?

Ja misschien een schoenlepel, maar die dingen zijn natuurlijk meer voor lage schoenen gemaakt zodat je niet op dat randje achterop je schoen “stapt”, zeg maar. Zonder dat je je vingers erin moet proppen en dat achterkantje omhoog moet trekken.

Maar wie weet, alleen als ze heel hoog zijn heeft het geen zin…

Yes indeed, een laarzenknecht! Die dingen zijn vet handig.

Er bestaan ook van die hele lange schoenlepels!

Schoenlepel gaat niet lukken omdat het uiteinde dan net over mijn laars komt, waardoor ik geen kracht kan uitoefenen naar beneden.
@Miiamore & Meds: Is een laarzenknecht een groot iets? Straks ga ik bij mensen op bezoek of wanneer ik schoenen wil passen tijdens het shoppen, kijkt iedereen mij aan omdat ik zo’n ding uit mijn tas ga toveren :stuck_out_tongue:

Eeen laarzenknecht is niet heel groot, maar het ziet er wel een beetje vreemd uit als je die overal uit je tas tovert ja xD

als je ze aan doet moet je boterham zakjes om je sokken doen, dan glij je er makkelijk in en uit

haha, en dan hoor je overal waar je loopt gekraak :stuck_out_tongue:

boterhamzakjes, eeuwen oude truc. bij sascha doen ze het bijvoorbeeld ook, je krijgt alleen wel zweetvoeten, tenzij…

je er een gat in maakt, zodat je ze daarna omhoog kan halen en kapot kan scheuren om je been…

xoxo

laarzenknecht kopen!

Ongeveer 20 cm lang en 15 breed? Denk ik. Die van mij ligt in mijn kelder.