Regenjas

Ik heb zo’n regenjas gekocht, die je tegenwoordig erg veel ziet.
Nou vraag ik me af of iemand zo’n jas heeft en mij kan vertellen of ze fijn zijn.
Ik denk namelijk dat het materiaal (polyurethaan) een stof is waarin je snel gaat zweten…
Ik twijfel dus nog of ik hem houd, ik vind hem namelijk wel erg leuk!

Ik vind ze heel leuk, maar niet comfortabel… Om als ‘fashion item’ te dragen vind ik ze te plakkerig/niet lekker aanvoelen, en als regenjas… ga ik toch liever voor mijn eigen lelijke maar goede regenjas die wel gewoon ademt zegmaar

Ik heb ze ook, ik vind ze persoonlijk heel fijn zitten :slightly_smiling_face: Ik zweet er niet van en vind het gewoon een goeie item x

Ik heb geen idee wat voor regenjas je bedoelt, maar opzich hoeft het niet echt een fashion item te zijn toch? Als je er in gaat zweten zou ik toch gewoon voor een functionele regenjas gaan. Nu blijft een regenjas een sticky ding, maar er zijn wel verschillende soorten natuurlijk.

Ik heb er eentje van American Today, die heeft ook een stoffen voering zeg maar en dat is geen zweterige jas hierdoor.

Ik heb ook een, ga er wel sneller in zweten dan in mijn gewone jassen maar als je niet rent of sport ermee kan het prima.

Ik heb een regenjas van RAINS. Die ‘ademt’ zegmaar. Hij zit daardoor superfijn en niet zweterig.

Ik heb er 1 van Hubolt, zit heerlijk!

Vind het wel fijn zitten, zweet er ook niet in. Van America Today.

Heb er zelf één van Converse en die is niet echt te dragen met een zomerse regenbui omdat het dan echt wat klam aan kan voelen, ik draag hem dan ook echt enkel in de herfst en winter. Hij is wel lekker winddicht maar 's winters heb ik er het liefst een lekker dikke trui of dik vest onder aan, aangezien hij niet heel warm is