Regen..

nouu, kheb krullend haar, en ik styl het soms, en als ik door de regen moet, gaat het weer krullen… Iemand tips?

was er maar een tip…
die is er niet denk ik:(
wat je wel kan doen is je haar in een knot draaien als het regent.
Klinkt raar, maar dan blijft het zo stijl mogelijk!

Ahaa bedankt (:
kga dat sowieso proberen.
iemand nog een tip?

Paraplu,capuchon, regenponcho :B

ahaa lol.
tja bedankt xdd.

goede producten kopen voor krullen en accepteren dat je geen styl haar hebt en het in de winter ook niet kunt hebben.

tja maar dan gaat het pluizen, dat is vet lastig.
maar mss is dat wel de oplossing.

Btw wat zijn goede producten…?

Níet stylen, krullen zijn prachtig.

Tja okee, maar bij mij gaat het snel pluizen

Meningen verschillen, sommige houden meer van steil, andere houden meer van krullen.

Maar heeft verder iemand nog tips tegen regen?
Weet iemand mss daar een product voor ofzoo?

Was er maar een goede oplossing ):
als ik al in de wind loopt gaat mijn haar, waar ik een uur over gedaan heb om het perfect te stijlen, al poefpoef staan :l

Omgomg dat herken ik…
Ik kan er wel haarlak in doen, maar als het regent gaat het kleven. En sowieso, dat voelt niet zo lekker in je haar als het hard is geworden, naja dat vind ik dan.

Als je je haar stijlt en je haar wordt nat gaat het weer krullen, dat is nu eenmaal de trieste waarheid. Naar mijn weten is daar ook niks aan te doen.

Als je er echt een hekel aan hebt zou ik adviseren een jas met een capuchon te kopen, of een regenjas/poncho/cape.
Of je stijlt je haar alleen als de weersverwachtingen goed zijn.

Ehm jaa…
Tis ook best zonde voor je haar als je het onnodig stylt als je weet dat het gaat regenen. Het word daar droog van. Ik krijg er ook gespleten haarpunten van, maar daar heb ik een shampoo voor. Maar verder nog tips…?

Of je stijlt je haar bij aankomst.

Dat is een van de grote nadelen van krullend haar. Ik vrees voor de regenachtige herfstdagen, zeker nu ik een pony heb (opkrullende pony, horror!).

Oke, ík vind krullen prachtig. En ik vind het zonde als je ze elke dag stijlt.

Het is sowieso heel slecht voor je haar om het elke dag te stijlen.